سه‌شنبه, 29 خرداد 1397
منو اصلی

 درس هایی که رهبران موفق از کارمندان خود می گیرند
استفاده از نظرات تمام کارکنان در کل سلسله مراتب سازمانی می تواند تا حد زیادی به موفقیت مدیران کمک کند.
بیشتر ...
 

 رشد و توسعه کسب وکار با جذب مشتری وفادار
وفاداری و تعهد مشتریان به یک برند، موجب رشد و توسعه هرچه بیشتر آن می شود. مشتری وفادار بهترین کانال تبلیغات و بازاریابی برند است.
بیشتر ...
 

منابع انسانی امروز با چه چالش‌هایی مواجه است
 چالشی به نام جذب و حفظ سرمایه‌های انسانی
این روزها به‌دلیل پیشرفت تکنولوژی و تغییر رفتار مشتریان، بسیاری از سازمان‌ها در سراسر جهان به رویکرد مشتری محوری روی آورده‌اند. این تغییر رویکرد، این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا نباید به کارکنان نیز به همین اندازه اهمیت دهیم؟ چرا که میان تجربه مشتری و تجربه کارکنان پیوندی ذاتی وجود دارد.
بیشتر ...
 

 آشنایی با گیربکس‌های دوکلاچه، مزایا و معایب آنها
گیربکس‌های دوکلاچه که روزگاری به عنوان یکی از وسایل بسیار لوکس در خودرو‌های سوپراسپرت شناخته می‌شد، امروزه در خودرو‌های ارزان‌قیمت شرقی نیز دیده می‌شود.
بیشتر ...
 

  6 نوع از روسا و نحوه همکاری با آن ها (اینفوگرافی)
از آینده نگر تا فرمانده، ما هر روز با انواع مختلفی از روسا روبرو می شویم. شما می توانید با درک سبک رهبری رییس خود، رابطه کاری خود را بهبود ببخشید و راهی برای دستیابی به موفقیت ایجاد کنید. چنانچه رییس شما "آینده نگر" است، احتمالا رویاهای بزرگی در سر دارد ولی در اقدام بر اساس فکر خود دچار مشکل خواهد شد. شما باید برای یاری به این نوع رهبر، در درک هدفش به وی کمک کرده و راهی روشن جهت دستیابی به اهدافش ایجاد کنید. نوع بعدی رییس، "مربی" است. این فرد علاقه زیادی به ایجاد انگیزه دارد و به کارمندان خود کمک می کند تا حداکثر توانایی خود را به کار گیرند. شما باید در هنگام کار با این افراد صادق، واقع بین و رُک باشید. چنانچه رییس شما "پیشتاز" است، و به ایجاد چالش برای کارمندان علاقه و انتظار بهترین نتایج را نیز دارد، باید به شدت تلاش کنید و دائما رییس خود را در جریان پیشرفت خود قرار دهید. از مربی تا آینده نگر، درک رییس، تضمین کننده موفقیت شما خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به این اینفوگرافی توجه کنید.
بیشتر ...
 

 نشانه هایی از اینکه در مسیر شغلی اشتباه قرار دارید
قرار گرفتن در موقعیت یا مسیر شغلی بد، علاوه بر ناکامی های مادی باعث بیماری های روحی نیز می شود. اما چگونه می توان نامناسب بودن شغل را تشخیص داد؟
بیشتر ...
 

 عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ بررسی دلایل خرابی مکرر موتور پله‌ای (استپر)
آرامش در رانندگی همواره مشروط بر درست عمل‌کردن تمامی اجزای خودرو است.
بیشتر ...
 

 سیستم اسکن «نقطه کور» را بشناسید
سیستم اسکن نقطه کور توانسته است یکی از بزرگ‌ترین نیاز‌های رانندگان را رفع کند و دید آن‌ها را نسب به اطراف خودروشان گسترش دهد.
بیشتر ...
 

 همراهان و همکارانی که باعث شکست شما می شوند
شخصیت شما میانگین پنج فردی است که بیشتر وقت خود را با آنها می گذرانید. می خواهید چه ویژگی هایی داشته باشید؟ ابتدا باید این ویژگی ها را در اطرافیان خود بیابید.
بیشتر ...
 

 ۵ قانون اساسی برای حفظ دوستی در محیط کار
ایجاد و حفظ دوستی در محیط کار، محبث آسانی نیست و با ارتباط اجتماعی در فضاهای دیگر قدری تفاوت دارد، چراکه شما باید میان نیاز خود و باید و نباید های محل کارتان تعادل ایجاد کنید و نگذارید هیچکدام بر دیگری تاثیر بگذارند. کارشناسان پنج روش اساسی برای حفظ این تعادل عنوان کرده اند که می توان با استفاده از آنها، از ایجاد و حفظ دوستی در محیط کار مطمئن شد؛
بیشتر ...
 

چگونه با استفاده از ایمیل وفاداری مشتریان را جلب کنیم؟
 اصول مشتری مداری در عصر مدرن
بسیاری از برندها تلاش عمده شان را روی جلب مشتریان جدید قرار می دهند. بی تردید فعالیت در راستای دستیابی به مشتریان تازه برای توسعه هر کسب وکاری ضروری است. با این حال چنین جست وجویی به هیچ وجه کافی نیست. در حقیقت مشتریانی که یک بار از شرکت ما خرید می کنند، شاید هرگز به فکر خرید مجدد از برندمان نیفتند.
بیشتر ...
 

 10 راه برای تأثیرگذاری مناسب بر رئیس جدید
وقتی رئیس تان عوض می شود، داشتن یک شروع خوب با رئیس جدید اهمیت دارد.
بیشتر ...
 

 قوانین ساده برای پیروزی در رقابت ها
رقابت کسب و کار ها در هر صنعتی به اندازه ای زیاد شده است که برای حفظ بقای برند باید بسیار تلاش کرد. چگونه رقبا را بدون جنگیدن تسلیم کنیم؟
بیشتر ...
 

 آیا هدف گذاری برای کارآفرینان تازه کار بیهوده است
تعیین اهداف از پیش تعیین شده و مشخص برای کارآفرینان تازه کار و شرکت های تازه تأسیس، کار بیهوده ای است و معمولاً نتیجه مطلوبی ندارد.
بیشتر ...
 

 افزایش بهره وری کارمندان با یک تمرین روزانه
کارمندان یک شرکت باید به صورت روزانه بازخورد بگیرند، این بازخوردها باید سازنده باشند و به یک اندازه روی جنبه های مثبت و منفی تمرکز کنند.
بیشتر ...
 

 نحوه عملکرد گیربکس دابل کلاچ 6 سرعته BYD چگونه است؟
سیستم انتقال قدرت دو کلاچه DCT ، کار دو گیربکس مکانیکی را با هم انجام مى دهد.
بیشتر ...
 

 12 راهکار جذب مشتری در سال 2018
ایجاد مشتری راغب روندی است که طی آن مشتریان با هدف جذب به مرحله خرید به قیف فروش وارد می شوند.
بیشتر ...
 

 آلودگی صوتی شهرهای بزرگ کشور چقدر است؟
آلودگی صوتی از جمله معضلات زیست محیطی است که کمتر به آن توجه می‌شود. باید در نظر داشت که این معضل زیست محیطی نیز همچون آلودگی هوا اثرات مخربی بر سلامت انسان دارد و می‌تواند سبب افت شنوایی و افزایش فشار خون شود.
بیشتر ...
 

 بازاریابی موفق با روش های کلاسیک
8 شیوه بازاریابی قدیمی که در شبکه های اجتماعی تأثیرگذار هستند
بیشتر ...
 

 ۶ نکته ی مهم به هنگام رانندگی با گیربکس های اتوماتیک
بیشتر اتومبیل هایی که امروزه تولید می شوند دارای گیربکس های اتوماتیک هستند؛ جالب است که بین ۱۰ نفری که می خواهند اتومبیل بخرند، ۹ نفر تمایل به خریداتومبیل های دارای گیربکس های اتوماتیک دارند؛ با این حال خیلی ها از خسارت هایی که در صورت استفاده ی نادرست از این سیستم به آن وارد می شوند آگاهی ندارند و سالانه مقادیر زیادی پول برای تهیه اجزای داخلی جدید صرف می شود. با اینکه طی ۶۰ سال اخیر گیربکس های اتوماتیک بسیار رایج شده اند ولی با این حال باید بدانیم که تعویض یا تعمیر آنها هزینه های بالایی دارد. در مطلب پایین برای کمتر شدن این خسارات و اشتباهات، چند راهکار به شما پیشنهاد می دهیم.
بیشتر ...
 

 آموزش پولیش زدن خودرو
ایجاد خط و خش بر روی بدنه خودرو امری اجتناب ناپذیر است و با توجه به این نکته که خودروی هر شخصی نوعی سرمایه برای وی به حساب می آید به همین سبب نگهداری از آن در جایگاه قابل توجهی قرار دارد.
بیشتر ...
 

 افزایش تأثیر تبلیغات در فروش با 10 اقدام پایه
موارد متعددی از تبلیغات ناموفق را می توانید در زمان های مختلف بیابید که منجر به هدر رفتن وقت و سرمایه شرکت های متعدد شده است. بدون تردید در راستای بهبود وضعیت در بازار شما نیاز به تبلیغ برند خود دارید و در حال حاضر روش های متعددی در این رابطه وجود دارد که هر شرکت بنا بر امکانات و نیاز خود لازم است تا از میان تنوع موجود موارد مورد نظر خود را انتخاب کند.
بیشتر ...
 

 چه زمانی توانمندسازی کارمندان موثر واقع می‌شود؟
تحقیقات نشان داده است که وقتی کارمندان در محیط کار احساس توانمندی کنند، عملکرد شغلی قوی‌تر، رضایت شغلی بیشتر و تعهد به سازمان خواهند داشت. بسیاری از رهبران سازمانی اغلب تلاش می‌کنند با واگذاری اختیار و تصمیم‌گیری و اشتراک اطلاعات کارمندان‌شان را توانمند کنند.
بیشتر ...
 

 عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ بررسی نشتی‌های عمومی که در یک خودرو رخ می‌دهد
رون یک اتومبیل، سیالات مختلفی وجود دارد که به منظور روان‌کاری، خنک‌کاری، انتقال نیرو و البته تامین انرژی استفاده می‌شوند. نشت‌کردن هر یک از این سیالات هشداری جدی برای مالک است که سیستم به بازدید و سرویس احتیاج دارد.
بیشتر ...
 

 چگونه کارمندتان را به شکلی اخلاقی تعدیل کنید؟
چه یک کارمند به انتهای دوران آزمایشی استخدام خود رسیده باشد، چه در پست جدیدی که برعهده گرفته دچار چالش جدی شده باشد، این امکان وجود دارد که مدیران مافوق او و تصمیم‌گیرندگان شرکت به این جمع‌بندی رسیده باشند که او از توانایی و استعداد کافی برای برعهده گرفتن آن شغل برخوردار نیست و باید عذر وی را خواست. در چنین مواردی، مدیران با پرسش‌های متعددی روبه‌رو می‌شوند: آیا می‌توان فرصت دیگری به این کارمند داد تا توانایی‌هایش را به اثبات برساند؟ آیا شرکت به اندازه کافی به او کمک کرده تا نقش خود را به‌خوبی انجام دهد؟ آینده او پس از اخراج چه خواهد شد؟
بیشتر ...
 

 10 راه برای کسب احترام کارکنان به عنوان یک مدیر جوان
امروزه شکل رهبری تیم ها به سرعت در حال تغییر است. نتایج یک تحقیق نشان می دهد که در آمریکا روزانه حدود 1000 نفر از مدیران مسن بازنشته می شود و این مسئله فرصت قرار گرفتن نیروهای جوان در پست های کلیدی را فراهم کرده که می تواند چالش هایی را برای مدیران و کارکنان به دنبال داشته باشد.
بیشتر ...
 

 تویوتا تولیدکننده موتورهای برقی ارزان
شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا اعلام کرد موتورهای برقی جدیدی تولید می‌کند که بسیار ارزان‌تر هستند و عناصر کمیاب خاکی بسیار کمتری دارند.
بیشتر ...
 

 عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ چرا گیربکس اتوماتیک تقه می‌زند؟
گیربکس‌های اتوماتیک اصولا طراحی شده‌اند که مایه آسایش راننده خصوصا در شهرهای شلوغ امروزی باشند.
بیشتر ...
 

 50 توصیه برتر برای ارتقای مشتری مداری
امروزه جریان کسب و کار به سمتی در حرکت است که رقابت از جمله اجزای غیرقابل تفکیک آن تلقی می شود. تحت این شرایط شرکت ها نیاز دارند تا در زمینه مشتری مداری در بالاترین سطح ممکن قرار گیرند. به همین خاطر در ادامه به معرفی 50 توصیه برتر در این رابطه خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که مهم ترین عنصر بقای شرکت شما مشتریان بوده و آنها ضامن بازگشت سرمایه و کسب سود شما محسوب می شوند. به همین خاطر شایسته است توجه ویژه ای نسبت به آنها داشته باشید.
بیشتر ...
 

 10 گام یک تبلیغ تلویزیونی جذاب
امروزه روش های متعددی در راستای تبلیغات وجود دارد که همواره به انواع آن افزوده می شود. درواقع این عرصه میدان خلاقیت است و نمی توانید برای آن محدودیتی قائل شوید. با این حال برخی از روش ها از جامعیت بیشتری برخوردار است و همین امکان موفقیت آن را افزایش خواهد داد.
بیشتر ...
 

 تشخیص خودرو تصادفی با روش های ساده
هنگام خرید خودروی دست دوم، باید مراقب باشید خودروی مورد نظر تصادفی نباشد. یا اگر تصادفی است دست‌کم تصادف سنگینی نداشته باشد.
بیشتر ...
 

 اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل
یکی از اصلی‌ترین معضلات کشور در حال حاضر، بیکاری جوانان است. هرچند بخشی از راه‌حل این مشکل در دست دولت و حتی بخش خصوصی است تا با ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش هزینه‌ها برای ایجاد شغل، این وضع را بهبود بخشند، اما بخش بزرگی از راه‌حل نیز در دستان طرف دیگر، یعنی جویندگان کار است.
بیشتر ...
 

 مهارت های برجسته زنان در فروش
اغلب ما فکر می کنیم متخصصان فروش یک شرکت باید مرد باشند، درصورتی که زنان دارای ویژگی های منحصربه فردی هستند که آنها را به فروشنده های بهتری نسبت به مردان تبدیل کرده است.
بیشتر ...
 

 11 اصل طلایی بازاریابی شبکه های اجتماعی
۱۱ قانونی که در حوزه بازاریابی دیجیتال هیچگاه نباید فراموش کنید از این قرارند:
بیشتر ...
 

 مزایای جانبی به کارگیری شبکه های اجتماعی در محیط کار
درحالی که کارفرمایان و مدیران معمولا استفاده از پلتفرم های اجتماعی را در محیط کار تقبیح می کنند، تعاملات مجازی کارکنان می تواند به رشد کسب وکار کمک کند.
بیشتر ...
 

 با روحیه‌ای آزادتر و اراده‌ای قوی‌تر روزتان را آغاز کنید
جولیا کامرون در کتاب پرفروش و معروفش به نام «The Artist’s way» ضمن اشاره به نوشتن روزانه برنامه‌های روتین از افراد می‌خواهد روزشان را با نوشتن «صفحات صبحگاهی» آغاز کنند. به عقیده او این کار به شما کمک می‌کند تا با روحیه‌ای آزادتر و اراده‌ای قوی‌تر روزتان را آغاز کنید.
بیشتر ...
 

 عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ بررسی مسائل و مشکلات عمومی سیستم کلاچ
تصور رانندگی با گیربکس دستی بدون کلاچ بسیار دشوار است. شما نه قادر هستید دنده‌ای را درگیر کنید، نه می‌توانید با موتور روشن توقف کنید و نه حتی برای حرکت مجدد استارت بزنید! انجام دادن این فعالیت‌ها بدون استفاده از کلاچ به مهارت و تجربه بالایی در رانندگی احتیاج دارد.
بیشتر ...
 

 بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه
بازاریابی محتوا و روابط عمومی، طبیعتی کاملا شبیه یکدیگر دارند. در واقع می توان گفت آنها دو روی یک سکه هستند، اما بیشتر افراد تصور می کنند که مهاجرت به شبکه های اجتماعی، روابط عمومی را غیرضروری خواهد کرد. این تصور واقعا نادرست است. برعکس، روابط عمومی به شکلی متفاوت تر از الگوهای قدیمی در زمینه تعامل و تبلیغات ظاهر شده است. در این مقاله به شما خواهم گفت که چرا باید بازاریابی محتوا و روابط عمومی اتحاد کاری با هم داشته باشند. همچنین خواهم گفت که چگونه این کار را با موفقیت انجام دهید.
بیشتر ...
 

 عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ بررسی دلایل افزایش قابل توجه مصرف سوخت
مصرف بهینه سوخت، یکی از دغدغه‌های اصلی خودروسازان و رانندگان است. میزان مصرف سوخت خودرو گذشته از آنکه رابطه مستقیمی با رفتار معمول ما ‌هنگام رانندگی با خودرو دارد، به سلامت خودرو و اجزای آن نیز وابسته است.
بیشتر ...
 

 تمرین های روزانه برای شروع ذهن آگاهی
تمرین های ذهن آگاهی به شما کمک می کند در مقابل فشار و استرس های روزمره، مقاومت بیشتری داشته باشید و با آرامش بیشتری به مسیرتان ادامه دهید.
بیشتر ...
 

  9 اشتباهی که باعث می شود از شاد بودن در زندگی محروم بمانیم!
هر کسی در زندگی به دنبال "شاد بودن" است، می خواهیم هم خودمان شاد زندگی کنیم و هم خانواده‌ای شاد و صمیمی داشته باشیم، اما این اتفاق در بیشتر مواقع رخ نمی دهد. اغلب انجام اشتباهاتی باعث می شود از شادی دور بمانیم. در ادامه با یوکن همراه باشید تا به برخی از اشتباهات که مانع شادی است اشاره کنیم. روزانه با انتخاب‌های زیادی مواجه هستید که برخی از آن‌ها هیچ ارتباطی به سلامتی و خوشبختی شما ندارند اما می توانند تأثیر قابل توجهی روی ذهن و جسمتان بگذارند. در ادامه‌ی مقاله، 10 اشتباهی را معرفی می کنیم که مانع از شادی و خوشبختی می شوند.
بیشتر ...
 

 6 نکته در مورد قرار دادن وسایل عقب
چه به یک مسافرت خارج از شهر بروید، یا به خانه‌ی جدید نقل‌مکان کنید یا بخواهید که دانشجویتان را به دانشگاهش برسانید، هنگام بارگیری وسایل در عقب خودرو، می‌بایست از ایمنی رانندگی مطمئن باشید.
بیشتر ...
 

 در پس هیاهوی مرکز تماس چه خبر است؟
هرگونه سرمایه‌گذاری در زمینه به‌کارگیری سیستم‌های دیجیتال که با هدف کاهش حجم تماس‌های مشتریان و هزینه‌های آن انجام می‌شود، در غیاب تلاش‌ها برای بهبود تجربه مشتری بی‌نتیجه خواهد ماند.
بیشتر ...
 

 همه چیز دربارهٔ ایربگ‌ها
اختراع ایربگ، یا همان کیسهٔ هوا برای اولین بار در سال 1951 ثبت گردید و دو سال بعد، توسط مهندسین Walter Linderer از آلمان و John Hetrick از آمریکا منتشر شد.
بیشتر ...
 

 محلول‌های شوینده موتور خودرو چه خاصیتی دارند؟
روغن موتور به‌مرور و طی کارکردهای بالا در مجاری روغن‌کاری رسوب می‌کند و باعث کاهش قطر این مجاری می‌شود که درنهایت در کار روغن رسانی به موتور اختلال ایجاد کرده و در درازمدت می‌توانند باعث آسیب به موتور خودرو شود.
بیشتر ...
 

 ۱۰ لازمه موفقیت که هیچ ربطی به هوش شما ندارد
هرکس تعریف مخصوص خود را برای «موفقیت» دارد؛ ولی بخش مشترک همه این تعاریف عبارت است از تاثیر بزرگی که روی میلیون‌ها انسان می‌گذاریم؛
بیشتر ...
 

 انواع لنت‌ترمز در خودروها را بشناسید
لنت ترمز قسمت مهمی از سیستم ترمز است که با اصطکاکی که در چرخ بوجود می‌آورد سبب کاهش سرعت خودرو و توقف آن می‌گردد.
بیشتر ...
 

 احمقانه‌ترین حواس‌پرتی‌ها هنگام رانندگی
تحقیقات و مستندات متعددی نشان می‌دهند که حواس‌پرتی هنگام رانندگی عاملی مؤثر در بیش از 50 درصد از تصادفات رانندگی است.
بیشتر ...
 

 عوارض استفاده از سوخت اشتباه در خودرو
خودروی شما سوخت معمولی نیاز دارد یا نوع ممتاز؟ بنزین یا گازوئیل؟ اگر سوخت دیگری را به باک خودرویتان اضافه کنید چه اتفاقی می‌افتد؟
بیشتر ...
 

 چگونه می‌توان غرور کاذب مدیریتی را از بین برد؟
اینکه می‌بینیم مدیران ارشد اجرایی از غرور کاذب رنج می‌برند، اغلب آزاردهنده است. منظور از غرور کاذب اعتماد به نفس بیش از حد است که می‌تواند آنها و سازمان‌هایی را که آنها هدایت می‌کنند، نابود کند. قدرت وسیع آنها منجر به این می‌شود که هم احتمالا از غرور کاذب رنج ببرند و هم احتمال بیشتری دارد که در موقعیتی باشند که صدمات بزرگی به سازمان وارد کنند. در مطالعه‌ای که شرکت ما روی ۱۵۰ مدیر ارشد اجرایی انجام داد، قریب به یک‌پنجم مدیران عامل اذعان کرده‌اند که هرگز به خودشان شک نمی‌کنند. اما یکی از شرکت‌کنندگان گفت که «اگر شما با یک روش سازنده و مثبت به خودتان شک نکنید، قطعا خطر بزرگی برای شرکت‌تان محسوب می‌شوید.»
بیشتر ...
 

 تاثیر بنزین سوپر روی مصرف سوخت
رویه کاهش حجم پیشرانه‌ها به معنی استفاده از توربو در خودروهای رده میانی است. بدین ترتیب برخی از این خودروها نیازمند استفاده از بنزین سوپر هستند.
بیشتر ...
 

 به این 3 دلیل باتری خودرو خراب می شود!
سه عامل عمده‌ی تاثیرگذار هستند که منجر به خرابی باتری خودرو در زمستان می‌شوند.
بیشتر ...
 

 مزایای شغلی کارمندان در شرکت‌های بزرگ
در ابتدای سال ۲۰۱۷، محققان در انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM) نظرسنجی سالانه خود را در رابطه با مزایای شغلی برگزار و نتایج آن را به‌صورت یک گزارش منتشر کردند. در این گزارش چند موضوع اصلی مورد بررسی قرار گرفت: گرایشات کلی، بررسی اهمیت مزایای شغلی، چگونگی استفاده از مزایا به‌عنوان اهرمی برای جذب و حفظ استعدادها و مروری بر ارزش تک‌تک مزایا از دیدگاه کارکنان.
بیشتر ...
 

 آنچه از زیر خودروی شما می‌چکد!
آیا چیزی بدتر از در راه ماندن با خودرویی خراب وجود دارد؟ خب جدای از این مشکل، نشتی مرموز از زیر خودرو می‌تواند به اندازه هزینه تعمیر آن استرس زا باشد. اینکه با وجود نشتی زیر خودرو می‌توان به‌صورت ایمن از آن استفاده کرد یا خیر هم موضوع دیگری است.
بیشتر ...
 

منبع: کتاب Work Happy Now
 نگذارید اشتباهات کاری شادی را از شما بگیرند
یکی از واقعیت‌های غیرقابل انکار که باعث کمتر شدن احساس شادی در محل کار می‌شود، اشتباهات کاری است. واقعیت آن است که هیچ کدام از ما مصون از اشتباه کردن و خطا نیستیم و امکان اتخاذ تصمیمات نادرست و اقدامات اشتباه از طرف هر فردی وجود دارد. در این میان نحوه برخورد افراد با اشتباهات خود و دیگران دارای اهمیت تعیین کننده و حیاتی است که تا حد زیادی از بروز خسارات بیشتر جلوگیری می‌کند. در ادامه پنج توصیه برای برخورد بهینه و عاقلانه با اشتباهات ارائه شده است
بیشتر ...
 

 راه‌های شناسایی دستاوردهای مطلوب
تمرکز روی دستاوردها و نتایج، یک مساله است و اینکه کدام دستاوردها مناسب و مطلوب بوده، مساله دیگر. حال سوالی که ذهن بسیاری از مدیران جوان و تازه کار را به خود مشغول می‌کند این است که چگونه می‌توان نتایج و دستاوردهای مناسب و درست را تعریف کرد و شناخت؟ آنچه در ادامه خواهد آمد، رهنمون‌هایی است که تعدادی از بهترین و موفق‌ترین مدیران دنیا در پاسخ به این سوالات ارائه داده‌اند.
بیشتر ...
 

 بهترین و بدترین رنگ‌ها در زمان فروش خودرو
با اینکه مردم عموماً بر مبنای سلایق و علایق شخصی خود اقدام به انتخاب رنگ خودرو می‌کنند اما زمانی که بحث فروش خودرو و بهای آن مطرح می‌شود، به نظر می‌رسد که باید آمار را به عنوان فاکتوری مهم در نظر گرفت.
بیشتر ...
 

 عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ وقتی خودرو از خواب بیدار نمی‌شود
در طول دوره استفاده از یک خودرو، اکثر ما از یک قسمت حیاتی خودرو غافل هستیم؛ سیستم استارت.
بیشتر ...
 

 اهمیت ثانیه‌های اول در بازدید از وب‌سایت شرکت
در دنیای امروز، تقریبا برای هر کسب‌وکاری، داشتن وب‌سایت مانند شناسنامه یا گذرنامه برای افراد است. یک سند که هویت آنها را نشان می‌دهد و با در دست داشتن آن امکان سفر به سایر کشورها را پیدا خواهند کرد، در عین حال نداشتن آن می‌تواند عواقب بدی داشته باشد.داشتن وب‌سایت برای هر شرکتی یک ضرورت است. مشتریان، شرکای بالفعل یا بالقوه، روزنامه‌نگاران و احتمالا مهم‌تر از همه سهامداران می‌توانند مخاطب این وب‌سایت باشند.
بیشتر ...
 

 راهنمای فروش خودروی کارکرده
فروختن یک خودروی دست‌دوم کار چندان ساده‌ای نیست؛ مخصوصاً اگر با دنیای خودروها چندان میانه‌ای نداشته باشید. در ادامه تمام کارهایی را که می‌توانید برای بازگشت حداکثری پول‌های خود انجام دهید، رتبه‌بندی کرده‌ایم.
بیشتر ...
 

 عوامل از بین برنده رنگ خودرو را بشناسیم
رنگ بدنه خودرو یکی از مهم‌ترین عوامل در زیبایی‌ خودروها است و برای حفظ این زیبایی باید عوامل تهدید کننده را شناخت.
بیشتر ...
 

 فرآیند استخدام کارمندان را تقویت کنید
کسانی که در واحدهای منابع انسانی فعالیت می‌کنند، حتما نام «سیستم‌های ردیابی متقاضیان» (ATS) را شنیده‌اند. این سیستم‌ها که به‌صورت نرم‌افزار در دسترسند به واحدهای منابع انسانی کمک می‌کنند تا به درخواست‌های شغلی رسیدگی کرده و فرآیند جذب نیرو را مدیریت کنند. اما انتخاب یک سیستم مناسب که پاسخگوی نیازهای سازمان باشد، یک چالش بزرگ است که غلبه بر آن، نیازمند صرف زمان و بررسی جوانب است.
بیشتر ...
 

 چرا رانندگی با بنزین کم داخل باک اصولی نیست؟
برخی اوقات هزینه پرکردن باک خودرو با میزان پول داخل جیب شما هماهنگ نیست بنابراین تصمیم می‌گیرید که فقط چند لیتر بنزین بزنید، اما می‌دانید که این کار چه عواقبی در بر دارد؟
بیشتر ...
 

 ابزاری جدید برای سنجش تفاوت‌های رفتار ی در محیط کار
برابری جنسیتی به‌طور ناامیدکننده‌ای دور از دسترس به نظر می‌رسد. زنان در پست‌های مدیریتی کمتر حضور دارند، (فهرست فورچون۵۰۰ نشان می‌دهد اکنون زنان تنها ۲/ ۴ درصد از پست‌های مدیریت ارشد را در ۵۰۰ شرکت بزرگ آمریکایی دارا هستند.)
بیشتر ...
 

 میزان تاثیر بار صندوق عقب بر مصرف سوخت خودرو
پژوهشهای انجام شده در انگلستان حاکی از آن است که تقریبا نیمی از رانندگان از تاثیر شگرف چینش صندوق عقب و بار اضافی آن بر میزان مصرف سوخت خودروی خود اطلاعی ندارند.
بیشتر ...
 

 ۵ نحوه برخورد با مشتری معترض در بازاریابی
این مقاله به بررسی مشتری معترض و ناراضی می پردازد. در فرآیند ارتباط با مشتریان و مخاطبان ممکن است با مشتریانی برخورد کنیم که نسبت به فعالیت ها، محصولات، خدمات و پشتیبانی های شرکت و فروشگاه ما معترض باشند.
بیشتر ...
 

 راه‌حل‌هایی برای مدیریت بی انگیزگی در محل کار
بسیاری از افراد در روزهایی که احساس خوبی دارند و همه چیز بر وفق مرادشان است‌‌، عملکرد و کارکرد درخشانی از خود ارائه می‌دهند‌، ‌اما اینکه بتوانیم در روزهای سخت و پر از ناملایمات هم مولد و پر بازده باشیم‌، ‌چیزی است که باید آن را آموخت. این کار می‌تواند گاه بسیار سخت باشد؛ به ویژه پس از وقوع اشتباهات.
بیشتر ...
 

 دانش به مثابه ارزش، برگ برنده کسب‌وکار
واتس اپ در سال ۲۰۰۹ متولد شد. خالق این اپلیکیشن ‌پیام‌رسان یک مهاجر فقیر اوکراینی بود که بعد از ۹ سال کار کردن در یاهو از این شرکت جدا شده بود، با کوله‌باری از تجربه. جان کوم به همراه همکار سابقش برایان اکتون با خرید یک گوشی آی‌فون و بازدید از اپ استور معروف استیو‌جابز به این نتیجه رسید که دوره برنامک‌های مبتنی بر موبایل فرا رسیده است. ایده واتس اپ به ذهنش رسید و آن را طراحی کرد. محصول جدید بعد از شکست‌های متعدد بالاخره موفق شد و توانست ۴ سال بعد ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان به دست آورد. تیم واتس اپ پیشنهادهای ۲۰۰ میلیون دلاری چینی‌ها و ۱۰ میلیارد دلاری گوگل را رد کردند تا در سال ۲۰۱۴ محصول ساده، ولی محبوب خود را به قیمت ۱۹ میلیارد دلار به فیس‌بوک بفروشند
بیشتر ...
 

 چگونه در اوج قله موفقیت کاری قرار بگیریم؟
اگر شما خود را در اوج قله موفقیت کاری و در بهترین مرتبه ممکن احساس می‌کنید، بدانید که عامل اصلی تمام موفقیت‌ها و پیشرفت‌های شما در این واقعیت ساده نهفته است که شما از آنچه انجام می‌‌دهید، لذت می‌برید و در محیط کارتان شاد هستید. اما آیا فقط شاد بودن است که موجب افزایش بهره‌وری می‌شود یا اینکه با افزایش بهره‌وری کار، احساس شاد بودن نیز بیشتر می‌شود؟
بیشتر ...
 

در این مقاله به نقل از chetor، با ما باشید تا با مفهوم بازاریابی خدمات بیشتر آشنا شوید.
  بازاریابی خدمات چیست؟
ما در طول زندگی از خدمات مختلفی استفاده می کنیم. برخی از آنها به قدری با زندگی ما عجین شده اند که وجود و اهمیت آنها را حس نمی کنیم. نامحسوس و غیر قابل لمس بودن خدمات، اهمیت زیادی در زندگی ما دارد و به دنبال آن بازاریابی خدمات، پیچیدگی های خاص خود را دارد.
بیشتر ...
 

 چگونه روغن گیربکس اتوماتیک خودرو را بازبینی و اضافه کنیم
کنترل جعبه دنده خودرو و پر نگه داشتن آن با سطح خوبی از روغن، به شما کمک می‌کند تا تجربه شیرینی از رانندگی داشته باشید.
بیشتر ...
 

 آیا منبع سوء رفتار در محیط کار هستید؟
رفتارهای آسیب‌زننده در محیط کار زیاد رخ می‌دهد. در طول دهه گذشته، هزاران نفر در مورد چگونگی روبه‌رو شدن با مدیران، هیات‌مدیره، مشتریان و همکاران قلدر از من راهنمایی خواسته‌اند.
بیشتر ...
 

پندهای مدیریتی /
 مدیران بزرگ، استعداد را چگونه تعریف می‌کنند؟
برای بسیاری از ما، استعداد به‌صورت چیزی کمیاب و ارزشمند به نظر می‌رسد که در افراد کمی وجود دارد و همین مساله آنها را از دیگران متمایز می‌سازد.
بیشتر ...
 

 کدام بنزین مناسب خودروی من است؟
بنزین، دارای درجه کیفی است که اصطلاحاً به آن اکتان گفته می‌شود. اکتان، مشخص کننده میزان مقاومت بنزین در مقابل ضربه موتور است و هر چه این امتیاز بالاتر باشد بنزین در مقابل ضربه موتور مقاومت بیشتری دارد.
بیشتر ...
 

 ۱۰ جمله منفی که تکرار آنها شما را ۱۰ سال از موفقیت دور می کند
گاهی اوقات در زندگی مان آنقدر درگیر تکرار چندین جمله منفی و همیشگی می شویم که اصلا یادمان می رود مسیر زندگی و آرمان های مان چه بوده است. در میان تمام این جملات منفی بعضی ها هستند که میان بیشتر ما مشترک هستند و اکثر مواقع از آنها استفاده می کنیم. در این نوشتار به نقل از بازده با ۱۰ جمله منفی که تکرار آنها شما را ۱۰ سال از موفقیت دور می کند، آشنا می شویم.
بیشتر ...
 

 پنج قدم تا مشتری‌مداری در عصر دیجیتال
صدای برند، درست مثل یک موجود زنده است که نفس می‌کشد. یک صدای برند قدرتمند، آینه تمام نمای وعده برند شماست. صدای برند، فراتر از کلمات و عبارات هوشمندانه‌ای است که برای تبلیغ محصول خود به‌کار می‌برید. یک صدای برند معتبر، بهترین تجربه را برای مشتری به ارمغان می‌آورد و پایبندی برند به اصول و ارزش‌ها را نشان می‌دهد.
بیشتر ...
 

برای صدساله شدن باید نخست متولد شد
 مسوولیت‌های مهمی که مدیران بزرگ برعهده می‌گیرند
رای درک تفاوت بین مدیران بزرگ و مدیران معمولی، به داستان زیر توجه کنید: عقربی می‌خواست از مرداب عبور کند، اما چون عقرب بود نمی‌توانست شنا کند، به همین دلیل نزد قورباغه‌ای رفت و از او خواست، او را برپشت خود سوار کرده و به آن سوی مرداب ببرد.قورباغه کمی فکر کرد و گفت: «دوست دارم کمک کنم، اما تو یک عقرب هستی و ممکن است نیش بزنی، پس این کار را نمی‌کنم.» عقرب گفت: «من برای چه باید این کار را بکنم، درحالی‌که اصلا به نفع من نیست، اگر تو در میانه راه بمیری، من نیز خواهم مرد.» پاسخ منطقی عقرب، قورباغه را متقاعد کرد، او را بر پشت خود سوار کند. در میانه مرداب، ناگهان عقرب، قورباغه را نیش زد و وقتی قورباغه با ناله از او پرسید چرا نیش زده است، گفت: «می‌دانم این کار به ضرر هر دوی ماست، اما من عقربم و نیش زدن طبیعت من است.»عقل سلیم و منطق حکم می‌کند مانند قورباغه فکر کنید.
بیشتر ...
 

 مدیریت فراتر از یک علم است
یکی از اصول مطالعه کسب‌وکار این عقیده است که مدیریت یک علم است و تصمیمات در حوزه کسب‌وکار باید با تحلیل عمیق داده اتخاذ شوند. انفجار داده‌های بزرگ نیز این ایده را تقویت کرده است. در نظرسنجی اخیر شرکت EY، ۸۱درصد مدیران گفته‌اند از نظر آنها «داده باید در قلب هر تصمیم‌گیری وجود داشته باشد.»
بیشتر ...
 

 رقابت‌پذیری با رویکرد مدیریت زنجیره تامین
دکترجمشید اقبالپور رشد و تعالی همواره دغدغه اصلی سازمان‌ها بوده و هست. تلاش متفکران و اندیشمندان مدیریت و تئوری‌های سازمان در توسعه مفاهیم مدیریت و اداره سازمان‌ها همه برای یک هدف بوده و آن هدف، تلاش برای بقا است. سازمان‌ها ناچارند که همواره به دنبال متدولوژی‌ها و ابزارهای نوینی باشند که تضمین‌کننده رشد و توسعه آنها در بازار رقابت باشد.
بیشتر ...
 

 دو گام برای اینکه با رئیس‌تان به‌راحتی کنار بیایید
شما چه یک مدیر عالی‌رتبه باشید و چه یک کارمند معمولی، حتما با فردی که مافوق شماست و عنوان «رئیس» بر او نهاده شده سر و کار دارید و او کسی است که باید به وی گزارش دهید و نسبت به خواسته‌هایش پاسخگو باشید.
بیشتر ...
 

 عوامل موثر بر رضایت کارکنان را اولویت‌بندی کنید
در بخش نخست این مقاله، گفتیم که همزمان با افزایش اهمیت مشتری‌محوری، بسیاری از سازمان‌ها در حال ایجاد دگرگونی در تجربه مشتری و اصلاح تعاملات میان مشتری و کارکنان هستند. وقتی صحبت از تعامل با مشتری در میان باشد، کارکنان به دو بخش تقسیم می‌شوند: کارکنان خط مقدم (front-line) که مستقیما با مشتری در ارتباطند و کارکنان پشت صحنه (back office) که عملیات‌ پشتیبانی را بر عهده دارند، مثل واحدهای فناوری اطلاعات.
بیشتر ...
 

  ۵ روش برای ساختن شعار کسب و کار
شعارهای کسب و کار باعث تمایز و ماندگاری هر برند و کسب و کاری می شوند زیرا برند را قابل تشخیص می سازند و باعث می شوند در حافظه افراد باقی بمانند، اما نوشتن یک شعار کسب و کار جذاب آسان نیست
بیشتر ...
 

 مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیست؟
همه احساس می کنند که می دانند مدیریت تجربه مشتری به چه معناست؟ اما این حس کافی نیست. بزرگ ترین چالش شرکت های مدرن، رویارویی با فهم این مسئله است که برای کسب مزیت رقابتی باید چه چیزهایی را ارزیابی و اندازه گیری کنند. حال که مشتری مداری با الگوبرداری از شرکت هایی چون دل، آمازون، جنرال الکتریک و استارباکس باب شده است، ایجاد مزیت رقابتی با مشتری مداری و ارائه خدمات صرف به محاق رفته است.
بیشتر ...
 

 سلامت سازمانی راهکاری سریع به‌سوی توسعه عملکرد
بهترین روش برای اداره یک کسب‌وکار، ایجاد تعادل بین عملکرد کوتاه‌مدت و سلامت بلندمدت آن است. ما می‌دانیم که شرکت‌های سالم به‌طور چشمگیری بهتر از همتایان خود عمل می‌کنند. تحقیقات موسسه مک‌کینزی نشان می‌دهد شرکت‌هایی که روی سلامت خود کار می‌کنند، نه‌تنها در رفاه سازمانی به پیشرفت‌های سنجش‌پذیری می‌رسند، بلکه تنها در مدت ۶ تا ۱۲ ماه دستاوردهای ملموسی در عملکرد خود به نمایش می‌گذارند. این موضوع برای شرکت‌هایی در بخش‌ها، مناطق و فضاهای مختلف، صادق است.توصیه ما واضح است؛ مدیریت سلامت سازمان‌‌تان را به همان جدیتی که به حساب سود و زیان آن می‌پردازید، شروع کنید و از رهبران سازمان در همه سطوح بخواهید در این موضوع مشارکت داشته باشند و روش‌های جدید کار را بیابند و بسنجند.
بیشتر ...
 

 همکاری در عصر مشتری اجتماعی
اگر مشتری شما را دوست داشته باشد با شما می ماند و با نگاهی خوش بینانه شما را به دیگران نیز توصیه می کند؛ این امر در ظاهر ساده به نظر می رسد، اما شما چگونه او را علاقه مند ساخته اید؟ شما مشتری را شخصا نمی شناسید و اگر تمام ثروت دنیا را هم داشته باشید بازهم نمی توانید تمام نیازهای صدها مشتری را برآورده کنید. علاوه بر این، باید از میزان علاقه مشتری قبل از اینکه خیلی دیر بشود و نمودارها و جداول افت و سقوط شما را نشان بدهند باخبر شوید.
بیشتر ...
 

 چگونه با مشتریان ناراضی و بی ادب برخورد کنیم
مشتریان منتقد آن هایی هستند که با نظراتشان می توانند به موفقیت شما کمک کنند. اما برخورد با آن ها، راهکار خاص خود را دارد.
بیشتر ...
 

 ساخت برف‌پاک‌کنی برای جلوگیری از انجماد آب بر روی شیشه خودرو
گامی خلاقانه در راستای ایجاد شرایط ایمن برای راننده و سرنشینان؛ دانشگاه شهرکرد موفق به ساخت سیستم گرم‌کن شیشه‌شوی خودرو با استفاده از دو حسگر و یک سیستم گرم‌کننده در مسیر جریان آب شد.
بیشتر ...
 

 مفهوم تجربه مشتری
زندگی یعنی تجربه شخصی یا اجتماعی، اوقات فراغت یا کار. به شکلی که زندگی می کنید، عشق می ورزید، کار یا بازی می کنید، فکر کنید.
بیشتر ...
 

 چگونه با مشتریان ناراضی و بی ادب برخورد کنیم
مشتریان منتقد آن هایی هستند که با نظراتشان می توانند به موفقیت شما کمک کنند. اما برخورد با آن ها، راهکار خاص خود را دارد.
بیشتر ...
 

پندهای مدیریتی
 12 پرسش کلیدی برای جذب و نگهداشت استعدادهای برتر
بزرگ‌ترین مدیران جهان اشتراکات زیادی با هم ندارند، چراکه دارای جنسیت، نژاد و سنین متفاوتی هستند و از سبک‌های مدیریتی کاملا متفاوت و متنوعی استفاده کرده و اهداف گوناگونی را دنبال می‌کنند. اما با وجود تمام این تفاوت‌ها، همه این مدیران بزرگ در یک چیز با هم مشترک هستند و آن اینکه قبل از هر کاری، اول تمام قواعد برآمده از تفکرات سنتی و عقل سلیم را می‌شکنند و کنار می‌گذارند.آنها به این موضوع که یک فرد می‌تواند به هر آنچه در ذهنش برای رسیدن به آن اقدام کرده دست یابد، اعتقاد ندارند. آنها سعی نمی‌کنند به افراد برای فائق آمدن بر نقاط ضعفشان کمک کنند. در واقع آنها به‌طور پیوسته در حال زیرپا گذاشتن قواعد طلایی هستند. آری، آنها همه چیز را به بازی می‌گیرند. مدیران بزرگ همگی «انقلابی» هستند هر چند که تعداد اندکی از آنها از این واژه برای توصیف خود استفاده می‌کنند.
بیشتر ...
 

 وقتی ماشین جوش می‌آورد، چه کار کنیم؟
ما آدم‌ها ممکن است روزی چند بار از روی خشم و ناراحتی جوش بیاوریم و به اصطلاح آمپر بچسبانیم، پس ماشین‌ها جای خودشان را دارند! یک تفاوت بزرگ بین ما و ماشین‌ها هم وجود دارد؛ این که جوش آوردن ماشین‌ها برعکس ما از روی هیجان و احساس نیست بلکه از شدت گرمای زیاد این روزهای تابستان و فشار زیاد روی موتور است که کاملا با منطق جور در می‌آید.
بیشتر ...
 

 تأثیر شاد بودن در کسب و کار
روان شناسان شاخه مثبت گرایی معتقدند که شادی و خوش بینی، قابلیت سیستم دفاعی بدن را برای مبارزه با بیماری ها افزایش می دهد.
بیشتر ...
 

مهارت‌های مدیریتی
 آینده شرکت خود را با مدیریت درست منابع انسانی تضمین کنید
اهیت کار در حال متحول شدن است. این اولین بار در سال‌های اخیر نیست که رویدادهایی مثل تکنولوژی شیوه کار کردن افراد را تغییر داده‌اند. فقط این بار همه چیز سریع‌تر و در سطح جهانی رخ می‌دهد. بنابراین، رهبران سازمانی بیش از هر زمان دیگری باید عمیقا به این فکر کنند که چه کسی را می‌خواهند جذب کنند و چطور می‌توانند کارکنان خوبی را که جذب کرده‌اند حفظ کنند. نکات کلیدی که کارفرمای امروزی اگر می‌خواهد آینده‌ای تضمین‌شده داشته باشد، نباید از آنها غافل شود، چیست؟
بیشتر ...
 

 تفاوت میان کیسه هوای SRS و SRP
ایربگ‌ها که تبدیل به یکی از اصلی‌ترین تجهیزات ایمنی خودروها شده‌اند، انواع مختلفی دارند.
بیشتر ...
 

  انواع کارمندانی که حضورشان در محیط کار مضر است
کارمندان منفی، فکر می کنند با هر اقدام شان به شما لطفی می کنند، ولی واقعیت این است که اخراج آنها، لطف بزرگ تری به همه شما است!
بیشتر ...
 

مهارت‌های مدیریتی
 هفت خطای سفر تحول در تجربه مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسب‌‌وکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد می‌کند، هزینه‌ها را می‌کاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا می‌دهد. اما ایجاد یک ظرفیت تجربه مشتری موثر فقط این نیست که روی داده‌های موجود تحلیل‌هایی صورت بگیرد یا واسط بزرگی برای یک سایت موبایل ایجاد شود. این کار نیازمند تحول کسب‌وکار است: فرآیندها، تکنولوژی ذهنیت کارکنان و رفتار آنها. همکاری با انواع مختلف سازمان‌ها به ما امکان داده در مورد تفاوت‌های بین تحولات موفق و شکست‌‌خورده تجربه مشتری دارند، چیزهای زیادی بیاموزیم. به طور گسترده، این تجربیات می‌تواند به هفت اشتباه گاهی مهلک محدود شود که آنها را نام می‌بریم.
بیشتر ...
 

عوامل شخصیتی مهم برای تبدیل‌شدن به یک رهبر سازمانی خوب
 نقش رهبران در بالندگی سازمان‌ها
وجود یک رهبر فرهیخته در سازمان بزرگ‌ترین موهبت و مزیت نسبت به سایر امتیازات برای تک‌تک کارکنان مجموعه محسوب می‌شود. درک موضوع رهبری و رهبری کردن دو مقوله متفاوت هستند. همه می‌خواهند رهبر بزرگی شوند و این عملی نخواهد شد مگر اینکه ابتدا پرورش روح از درون شروع شود و پس از تکامل به جهان پیرامون راه یابد. رهبران برجسته از ویژگی‌های بارزی برخوردارند. آنها به قدری توانا هستند که برای دستیابی به یک هدف و مقصود مشخص قادرند زنان و مردان زیادی را گرد هم جمع کنند و بذر امید، اعتماد، اطمینان، عشق و دوستی را در دل آنها بکارند و رشد دهند. از حاشیه وجودی آنها انسان‌های بزرگی نیز پا به عرصه وجود می‌گذارند. آنها از امر و نهی کردن در شیوه مدیریت مرسوم فاصله گرفته و با رویکردی انسانی و اخلاقی همچون بال‌های شاهین ترازو، تعادل و توازن را در سیستم‌های خود به‌خوبی به مورد اجرا می‌گذارند.
بیشتر ...
 

 مدیرانی را استخدام کنید که توانایی جذب نیروهای با استعداد دارند
یکی از فاکتورهای مهم استخدام مدیر برای سازمان، قدرت آنها در انتخاب و جذب بهترین نیروهای کاری و تشکیل تیم است. لو ادلر، مشاور کسب و کار و مدیرعامل شرکت مشاوره استخدام Adler، در مقاله اخیر خود نکته اساسی در استخدام مدیران کارآمد را شرح می دهد.
بیشتر ...
 

 ارزیابی ایده های روابط عمومی
شما به عنوان متخصص روابط عمومی باید بدانید که درنهایت این مشتری ها هستند که درمورد آنچه انجام خواهند داد تصمیم می گیرند. شما مشاورید نه تصمیم گیرنده. ممکن است ایده های خوبی داشته باشید ولی پول آنها است و در پایان آنها هستند که تصمیم می گیرند اجازه انجام چه کاری را به شما بدهند.
بیشتر ...
 

 آشنایی با انواع موتور خودرو
مهم‌ترین بخش خودرو، موتور آن است و نیروی لازم جهت حرکت اتومبیل با احتراق سوخت در داخل موتور و تبدیل آن به نیروی مکانیکی تامین می‌شود.
بیشتر ...
 

 
« 1 2 3 4 ... 5 7 » صفحه: