پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

طراحی متفاوت و مدرن.

 

شاسی بلند جدید جیلی Vision X6 رونمایی شد،

چند روز پیش، شرکت خودروسازی جیلی به طور رسمی تصاویر جیلی ویژن X6 پرو را منتشر کرد. این خودرو در حقیقت نسخه‌ای ارتقا یافته از جیلی X6 عادی است و انتظار می‌رود تا اواخر ماه سپتامبر به بازار عرضه شود. به گفته جیلی، مهندسان این شرکت تلاش قابل توجهی را برای بهبود کیفیت این خودرو انجام داده‌اند.  

از نظر ظاهری می‌توان گفت که نمای جلو جیلی ویژن X6 پرو با نسخه عادی متفاوت است و شاهد به هم پیوستن چراغ‌ها و قطعات جلوپنجره در این خودرو هستیم. طراحان جیلی قطعاتی بال مانند را به قسمت عقبی افزوده‌اند تا عبور جریان هوا از این قسمت را تسهیل بخشد و آیرودینامیک خودرو بهبود یابد. همچنین تغییراتی در گلگیرها ایجاد شده تا فضای کابین افزایش یابد.

 

جیلی ویژن X6 پرو

 

در داخل کابین، جیلی ویژن X6 پرو از زبان طراحی جدید این شرکت که به طراحی یکپارچه مشهور است بهره می‌برد. سبک کلی کابین جیلی ویژن X6 پرو را می‌توان شبیه به مدل‌های مرسدس بنز دانست که از ترکیب فرمان دی کات سه پره، نمایشگر جدا از داشبورد و صفحه ابزار LCD تشکیل شده است. جیلی ادعا می‌کند که کیفیت روکش چرمی به کار رفته در کابین و دوخت‌های آن نسبت به گذشته پیشرفت داشته‌اند.

جیلی ویژن X6 پرو به موتور 1.4 لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت 141 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 235 نیوتن‌متر مجهز است و برای جعبه دنده آن نیز گیربکس‌های شش سرعته دستی، اتوماتیک CVT و شش سرعته AT در نظر گرفته شده‌اند.

منبع خبر: