جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

رویداد مهم 1400

 

گزارش شرکت آرمان الکتریک ارگ از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

بررسی دستاورد های شرکت آرمان الکتریک ارگ وابسته به صنایع خودرو سازی کرمان از حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران و راهبردهای آینده تولید.  

در نمایشگاه امسال قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو که از 16 آبان ماه 1400 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، برای نخستین بار شرکت آرمان الکتریک ارگ، توانمندی های صنعتی کادر فنی – تخصصی و پیشرفت تولیدات خود در زمینه ساخت انواع دسته سیم  و شیشه بالابر و انواع مالتی مدیا برای خودروهای تولیدی در صنایع خودروسازی کرمان را در شلوغترین سالن نمایشگاه ( سالن 38 / غرفه 6 ) در معرض دید و قضاوت بازدیدکنندگان قرار داد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

این نمایشگاه با حضور بیش از 500 شرکت بزرگ قطعه سازی داخلی و خارجی از سراسر ایران و کشورهای چین، ترکیه، هند، آلمان و ایتالیا در 10 سالن به مساحت بیش از 25 هزار متر مربع برگزار شد که به دلیل کاهش نگرانی ها از شیوع کرونا، نسبت به سال گذشته، بیشترین بازدیدکننده را شاهد بود. طبق اعلام شرکت بازرگانی بین‌المللی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)،  تعداد بازدیدکنندگان امسال نمایشگاه از رقم سه میلیون نفر نیز فراتر رفته بود.

در نمایشگاه امسال زمینه فعالیت مشارکت کنندگان قطعات و مجموعه های خودرو،بیشتر شامل: ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئینی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو و ... بود.

شرکت آرمان الکتریک ارگ به عنوان یک شرکت فعال در مجموعه شرکت های صنایع خودروسازی کرمان، با ارزیابی نحوه حضور در این نمایشگاه، به نتایج و ارتباطات ارزشمندی دست یافت که می تواند موجبات جهش تولید و تحول بیشتر در صنایع الکتریکی و الکترونیکی برای خودرو و سایر وسایل نیازمند تکنولوژی های جدید در بخش دسته سیم و مالتی مدیا و شیشه بالابر انواع خودرو با ضمانت کافی در چارچوب توافق ها را فراهم آورد.

با اهتمام به دستاوردهای  شرکت آرمان الکتریک ارگ در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران، مقرر شد بخش های مختلف شرکت مرتبط با درخواست های مراجعه کنندگان به غرفه، نیازهای این عزیزان به تولیدات شرکت آرمان الکتریک را بررسی کنند.

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان