جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

تازه های خودرویی.

 

سوئست DX9 به همراه دو مدل مفهومی دیگر رونمایی شد

عصر روز نهم دسامبر، سوئست موتور در جریان یک رویداد از محصولات جدید خود رونمایی کرد. محصول اصلی در این رویداد سوئست DX9 بود و علاوه برآن این شرکت از دو مدل مفهومی به نام‌های سوئست N7 و سوئست A7 رونمایی کرد. این خودروها در سگمنت شاسی‌بلند هستند و آینده الکتریکی برند سوئست را به تصویر می‌کشند.  

 محصول اصلی در این رویداد سوئست DX9 بود و علاوه برآن این شرکت از دو مدل مفهومی به نام‌های سوئست N7 و سوئست A7 رونمایی کرد. این خودروها در سگمنت شاسی‌بلند هستند و آینده الکتریکی برند سوئست را به تصویر می‌کشند.

سوئست DX9 نخستین محصول این رویداد خواهد بود که نسخه تولید انبوه آن به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو در سال 2022 به سبد محصولات سوئست اضافه می‌شود. از نظر ابعاد این خودرو دارای طول 4870 میلی‌متر، عرض 1950 میلیمتر و ارتفاع 1818 میلی‌متر است. فاصله بین دو محور 2800 میلیمتری نیز باعث می‌شود تا سوئست DX9 را یک شاسی‌بلند سایز متوسط و خودرویی در سگمنت هیوندای سانتافه قلمداد کنیم. استفاده از تریم کرومی به همراه سبک طراحی خشن سبب شده است تا سوئست DX9 خودرویی بزرگ و قدرتمند جلوه کند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، سوئست DX9 از چیدمان هفت نفره پشتیبانی خواهد کرد. قدرت این خودرو نیز توسط موتور 1.8 لیتری توربوشارژر تامین می‌شود که بیشینه توان آن 245 اسب‌بخار خواهد بود.

دیگر خودرو رونمایی شده در این مراسم، سوئست N7 بود که یک کراس‌اوور اسپرت است. این خودرو سبک طراحی منحصر به فردی دارد و چراغ‌ها با جلوپنجره آن ادغام شده‌اند. این خودرو به جدیدترین سیستم‌های دستیار راننده همچون تشخیص خستگی، تغییر خط و سبقت خودکار مجهز است اما اطلاعات رسمی آن هنوز توسط شرکت سازنده منتشر نشده است.

منبع خبر: