جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

افتتاح نمایشگاه خودرو کرمان با حضوراستاندار و بازدید از غرفه کرمان موتور .

 

کرمان موتور با دست پر در نمایشگاه کرمان.

خودروهای پیکاپ KMCT8، جک J4، جک S3، خودرو KMC K7 و جک S5 جدید مجهز به توربوGDI از محصولات شرکت کرمان موتور در این رویداد به نمایش گذاشته شد  

دهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان امشب با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان در محل سایت نمایشگاهی بین‌المللی جنوب‌شرق کشور افتتاح شد.

شش شرکت خودروساز مطرح کشور و 60 شرکت قطعه ساز در دهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان حضور دارند.

در افتتاح این نمایشگاه استاندار کرمان ضمن بازدید از غرفه های خودروسازان و قطعه سازان حاضر گفت: تنوع محصولات کارخانجات خودروسازی و قطعه‌سازی در این نمایشگاه خوب بود و خودروسازان و قطعه سازان حضور گسترده‌ای در این نمایشگاه داشتند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه گروه‌های تخصصی و مردم علاقه‌مند هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این نمایشگاه حاضر شده و از آن بازدید داشته باشند تصریح کرد: سطح دهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان خوب است.

استاندار کرمان با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در اقتصاد استان بیان کرد: در دنیا نمایشگاه‌ها محرک و پیشران اقتصاد و بازاریابی بوده و برگزاری نمایشگاه‌ها در اقتصاد بین‌الملل مورد توجه جدی است.

به گزارش روایط عمومی صنایع خودرو سازی کرمان شرکتهای کرمان موتور و خودرو سازان بم به منظور حضور گسترده در دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته شهر کرمان، خودروهای پیکاپ  KMC T8، ،جک  J4، جک  S3، خودرو KMC K7 و جک S5 جدید مجهز به پیشرانه توربوشارژ 1.5 لیتری GDI و لیفان X70 را در این نمایشگاه  به نمایش گذاشته اند که جذابیت‌های بزرگترین نمایشگاه خودرو جنوب شرق کشور را دوچندان کرده است.

کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان

یادآوری مینماید شرکت کرمان موتور برای سال ۱۴۰۰ تولید حدود ۲۴ هزار دستگاه خودرو را در دستور کار قرار داده و در تلاش است تا با تنوع سبد محصولات خود جایگاه قابل قبولی را در بازار خودرو ایران به دست آورد و از همین حیث حضور گسترده در نمایشگاه خودرو استان کرمان را در دستور کار قرار داده است.

کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان

این گزارش می افزاید دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان از امروز دوازدهم لغایت ۱۵ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمان برپا و همه روزه از ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 
 
منبع خبر: