سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

تازه های خودرویی.

 

مینی‌ون‌ جک L6 MAX مدل 2022 معرفی شد.

با ادامه تغییر نیازهای مشتریان، تقاضا برای مدل‌های MPV یا همان خودروهای چندمنظوره (مینی‌ون) نیز افزایش یافته است.  

 از سال گذشته تا کنون شاهد انفجار تقاضا برای خودروهای MPV بوده‌ایم. مدل‌های متعددی نظیر ادیسه و ادیسون در نسخه بازسازی‌شده روانه بازار شده‌اند. کیا و سینا نیز به زودی پا به عرصه رقابت بین مینی‌ون‌ها خواهند گذاشت. بنابراین می‌توان گفت که بازار MPV به طور خاموش در حال رونق گرفتن است.

در همین راستا، پیش فروش خودروی Refine L6 MAX به طور رسمی در تاریخ 18 فوریه آغاز شد. لازم است بدانید که خودروهای Refine در حقیقت همان خودروی جک JAC است. این خودروی جدید در چهار مدل در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و قیمت پیش فروش آن‌ها بین 28,730 تا 34,200 دلار است. هر چهار مدل به پیشرانه 2.0T مجهز هستند. پک‌های جایزه خرید خودرو، اکسسوری و لوازم جانبی باکیفیت، نگهداری و تعمیرات رایگان و غیره جزو سیاست‌های پیش فروش این مینی‌ون جدید به حساب می‌آیند.

در نمای ظاهری، مینی‌ون L6 MAX دارای یک جلوپنجره بزرگ شش‌ضلعی بوده که با یک نوار کرومی به چراغ‌های جلو متصل شده است. لوگوی ماشین نیز تغییر کرده و بد نیست بدانید که مینی‌ون‌های خانواده «ریفاین» در آینده دیگر با نام JAC شناخته نمی‌شوند.

 

مینی ون ریفاین l6 MAX

 

خودروی جدید از یک طراحی بدنه نسبتا چهارگوش بهره می‌برد و دارای درب‌های کشویی برقی در هر دو طرف است تا ورود و خروج سرنشینان ساده‌تر شود. ریفاین جدید با طول 5.25، عرض 1.85 و ارتفاع 1.97 متر ساخته شده و فاصله بین چرخ‌های آن دقیقا برابر با 3.2 متر است. ابعاد ماشین همخوانی عالی با کلاس MPV دارد.

خودروی ریفاین L6 MAX به نمایشگر کنترل مرکزی متحرک مجهز است. تغییراتی روی اهرم دنده اعمال شده که حالت جمع و جورتری به آن بخشیده است. بر خلاف مدل قبلی، ترمز دستی نیز برای کنترل و آسودگی بیشتر در دسترس راننده قرار دارد.

صندلی‌ها با چیدمان 3+2+2 درون کابین جاسازی شده‌اند و دیگر خبری از صندلی مستقل وسط در ردیف دوم نیست. از ویژگی‌های دیگر ردیف دوم می‌توان به سیستم تهویه مطبوع و رابط USB جداگانه اشاره کرد. به لطف ابعاد بزرگ بدنه، حتی اگر هر هفت صندلی اشغال شده باشند، باز هم سرنشینان احساس آسودگی و راحتی کامل دارند.

از لحاظ قدرت، هر چهار مدل جدید خودرو ریفاین L6 MAX به موتور توربوشارژ 2.0 لیتری مجهز هستند. این موتور قادر به تولید انرژی معادل با 233 اسب بخار و حداکثر گشتاور 385 نیوتن متر است که از طریق گیربکس جدید 8AT به چرخ‌ها وارد می‌شود.

 
منبع خبر: