پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

بزرگداشت سومین سالگرد تاسیس باشگاه هواداران MVM در کاشان

باشگاه هواداران مدیران خودرو در آستانه سومین سالگرد تاسیس ، امسال شهر زیبای کاشان را به عنوان مقصد سفری خاطره انگیز با همراهی جمعی از اعضا و ام وی ام سواران برگزیده انتخاب کرد تا ضمن اجرای برنامههای مفرح و متنوع ، ورود به چهارمین سال فعالیتش را جشن بگیرد .  

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، چهارشنبه 29 بهمن93 ؛ حدود 20 مالک محصولات متنوع MVM با همراهی خانواده هایشان از سراسر کشور طی برنامه ریزی صورت گرفته توسط مسئولان مدیران خودرو عازم شهر کاشان شدند تا سومین سالگرد تاسیس این باشگاه که در نوع خودرو اولین جمع منظم مالکین و هواداران یک برند خودرویی در ایران است را جشن بگیرند و در برنامه های متنوع حضور یابند.

طبق روال سال های گذشته شرکتکنندگان در این مراسم از جمع کثیر بیش از 8500 عضو باشگاه هواداران MVM طی مراسم قرعه کشی انتخاب شده بودند. اعضای برگزیده باشگاه حدود ساعت 12 در شهر کاشان و هتل نگارستان گرد هم آمدند و پس از استراحتی کوتاه برنامه های گردشی این سفر با بازدید از باغ فین آغاز شد و پس از آن هواداران ام وی ام با همراهی خبرنگاران و مسئولان شرکت مدیران خودرو بازدید از خانه تاریخی طباطبایی ها را در برنامه داشتند . شرکت کنندگان در برنامه سومین سالگرد تاسیس باشگاه هواداران ام وی ام سپس به هتل بازگشتند و پس از استراحتی کوتاه خود را برای حضور در مراسم اصلی مرکز همایش های هتل آماده کردند . جشن سه سالگی باشگاه از حدود ساعت 19 اغاز شد و پس از ارائه گزارش هایی از فعالیت های باشگاه هواداران طی 3 سال گذشته ؛ کلیپ های برگزیده اعضای این باشگاه که در جمع حضور داشتند به نمایش در آمد . در ادامه بعد از مراسم موسیقی زنده نوبت به تقدیر از برگزیدگان باشگاه هواداران با لوح تقدیر و هدیه رسید .

در پایاین مراسم نیز به رسم هر سال ، مسئولان مدیران خودرو طرحی جدید را برای تقدیر از ام وی امی های دو اتشه اماده کرده بودند که طی مراسمی از آن پرده برداری شد . این طرح جدید و خدمت ویژه با عنوان کارت ایده‌آل امکان سرویس رسانی و نوبت دهی در مراکز خدمات پس از فروش با اولویت بهتر را برای مشتریان فراهم می کند و مزایای دیگری را برای اعضای باشگاه هوداران ام وی ام به همراه خواهد داشت . همچنین لازم به ذکر است سال گذشته در همین مراسم اعضای باشگاه می توانستند با پیشنهاد یک شعار ویزه باشگاه در مسابقه انتخاب شعار برگزیده شرکت کنند که در نهایت "جمع ایده‌آل من و تو" به عنوان شعار برتر این مراسم در جشن 2 سالگی باشگاه هواداران در شهر یزد انتخاب و معرفی شد .

صبح روز دوم و پایانی این سفر ام وی ام سوار های دو آتشه منتظر رویدادی متفاوت در سفر ویژه کاشان بودند . رویدادی که پیش از سفر در برنامه زمان بندی کاشان به آن ها اعلام شده بود . برنامه مسابقه اتومبیلرانی برای خانواده ها با جوایز ارزنده . به همین منظور با همراهی عاملیت نارنجی مدیران خودرو در کاشان به سمت پیست اتومبیلرانی شهر کاشان عازم شدیم و پس از رسیدن به این پیست در حدود ساعت 10 صبح ام وی ام سوار ها خود را برای تایم گیری طی یک دور در پیست این شهر آماده کردند . در پایان بعد از کلاس بندی مدل های مختلف به برگزیدگان هر کلاس که زمان کمتری را برای یک دور کامل به ثبت رسانده بودند هدیه نقدی اهدا شد.

در پایان پس از برگزاری این رقابت هیجان انگیز و مفرح خودرو ها برای گرفتن عکس یادگاری پایانی به صف شدند تا عکس نهایی این گردهمایی خاطره انگیز از روی سکوی استادیوم فوتبال شهر کاشان ثبت شود .

باشگاه هواداران ام وی ام در قالب یک وب سایت از دی ماه 1390 فعالیتش را آغاز کرده است . اولین آمار اعضای این باشگاه در دی ماه سال 90 ، 34 نفر بوده که هم اکنون به بیش از 8500 نفر رسیده است . برنامه های تفریحی این باشگاه برای هواداران از خرداد سال 91 در مجموعه کارتینگ پرند کلید خورده است و همچنان ادامه دارد . انتشار تصاویر و مطالب مفید توسط اعضا بهه همراه بحث و تبادل نظر در کنار بهره گیری از امکانات قابل توجه از جمله مزیت های این باشگاه است . برای آنکه گستردگی فعالیت اعضای این باشگاه برایتان ملموس باشد بد نیست بدانید که طی سال های 91 و 92 بیش از 33هزار موضوع شامل یادداشت ، خبر ، عکس و ویدئو توسطاعضای این باشگاه به اشتراک گذاشته شده است.

برای اطلاع از جزئیات فعالیت های این باشگاه و همچنین فعالیت های جانبی و اخبار روز و مباحث مطرح شده در باشگاه هواداران مدیران خودرو می توانید به لینک http://mymvm.ir مراجعه کنید .

 

منبع خبر: