
مهندس محمدرضا شه بخش مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان با ارسال پیام نوروزی به کارکنان زحمتکش و مدیران سختکوش شاغل در کارخانجات خودرو و قطعه سازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و همکاران فعال در شرکت های گروه و ستاد مرکزی فرا رسیدن سال جدید را به ایشان تبریک گفت.
این عید پر از عطر دل انگیز خداست.
بهار رستاخیز طبیعت و پیام آور تحول و نوآوری است. حلول سال نو اگر چه پایانی بر یکسال فعالیت خستگی ناپذیر، اما آغازی است برای کوشش و خدمتی متفاوت با امید به فردایی روشن تا با تکیه بر تجارب گذشته و خلق ایده هایی جدید در مسیر رشد و پویایی گام برداشته و با یاری خداوند متعال و همدلی مدیران و کارکنان سختکوش تهدیدها را به فرصتهای بی نظیر مبدل سازیم.
فرا رسیدن فرخنده نوروز 1405 را خدمت خانواده بزرگ گروه صنعتی کرمان خودرو تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه الهی شادکامی و بهروزی ملت بزرگ سلحشور ایران را خواهانم.