پنجشنبه, 28 خرداد 1405
منو اصلی

 

مبارک بادت این سال و همه سال / همایون بادت این روز و همه روز

 

پیام نوروزی مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان

مهندس محمدرضا شه بخش مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان با ارسال پیام نوروزی به کارکنان زحمتکش و مدیران سختکوش شاغل در کارخانجات خودرو و قطعه سازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و همکاران فعال در شرکت های گروه و ستاد مرکزی فرا رسیدن سال جدید را به ایشان تبریک گفت.  

این عید پر از عطر دل انگیز خداست.

بهار رستاخیز طبیعت و پیام آور تحول و نوآوری است. حلول سال نو اگر چه پایانی بر یکسال فعالیت خستگی ناپذیر، اما آغازی است برای کوشش و خدمتی متفاوت با امید به فردایی روشن تا با تکیه بر تجارب گذشته و خلق ایده هایی جدید در مسیر رشد و پویایی گام برداشته و با یاری خداوند متعال و همدلی مدیران و کارکنان سختکوش تهدیدها را به فرصتهای بی نظیر مبدل سازیم.

فرا رسیدن فرخنده نوروز 1405 را خدمت خانواده بزرگ گروه صنعتی کرمان خودرو تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه الهی شادکامی و بهروزی ملت بزرگ سلحشور ایران را خواهانم.

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان