سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

"انجمن کوهنوردی گروه صنعتی کرمان خودرو تشکیل شد"

کوه را دریاب، چون بهترین آموزگار زندگی است . در کشاکش صعود، تصفیه می کند و صیقل میدهد. در سرمستی فتح، جان می بخشد و روح می دهد و در سراشیبی فرود می آموزد که هیچ عزت و اقتداری پایدار نیست. جز اوج بلندای فروتنی...  

در کشاکش صعود، تصفیه می کند و صیقل میدهد. در سرمستی فتح، جان می بخشد و روح می دهد و در سراشیبی فرود می آموزد که هیچ عزت و اقتداری پایدار نیست. جز اوج بلندای فروتنی...
در این زندگی پرهیاهوی شهری بسیارند دغدغه هایی که ما را از دل خوشی های کوچک و بزرگ دور می کنند، همواره این مقاومت در روحمان بیشتر می شود که نفس بکشیم ، همان جایی که هر روز لحظاتمان را می گذرانیم. تنها اراده ای نیاز است تا دنیای زیبای اطرافمان را ببینیم و لحظات باشکوه، دلنشین و بیاد ماندنی را برای بهتر زیستن تجربه کنیم.
این ها را گفتیم تا بدانید درجمع ما کسانی هستند که با اراده ای مصمم و قدم هایی استوار قله های پرصلابت و سرفراز علم کوه، دماوند و...  را فتح نموده و پرچم پرافتخار گروه را در بلندای آن به اهتزاز درآورده اند.
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای همکارانمان آقای مهدی طاهرپور از شرکت خودروسازان بم و سرکارخانم فروغ داوودی از شرکت نگین بم تصاویری از صعود این عزیزان را برای استحضار تقدیم می کنیم و نوید می دهیم:
"انجمن کوهنوردی گروه صنعتی کرمان خودرو تشکیل شد"
علاقمندان می توانند برای عضویت در انجمن ودریافت لیست تجهیزات انفرادی موردنیاز و ارایه مدارک شناسایی به سرکار خانم داوودی همکارمان در شرکت نگین بم واقع در طبقه پنجم ساختمان صدف مراجعه نموده یا با شماره داخلی 1532 تماس حاصل فرمایند.

منبع خبر: