پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

استاندار کرمان

 

کرمان در نوروز 94 میزبان گردشگران خارجی است

استاندار کرمان گفت: کرمان در ایام نوروز 94 میزبان گردشگران خارجی است.  

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در آیین آغاز مانور خدمات سفر در استان کرمان اظهار داشت: خوشحال هستیم که سنت دیرینه دید و بازدید و مسافرت‌های نوروزی همچنان ادامه دارد.

استاندار کرمان بیان کرد: ایام نوروز ایام شادباش برای مردم ایران است و دولت و استانداری کرمان به منظور جذب بیشتر گردشگر، امکانات خوبی را برای ایام نوروز فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم کرمان در میهمان‌نوازی سرآمد هستند، بیان داشت: کرمان در ایام نوروز 94 میزبان گردشگران خارجی است.

رزم‌حسینی از اعضای ستاد خدمات سفر استان به ویژه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهردار کرمان تقدیر کرد و افزود: تغییرات فاحشی را در عمران شهری کرمان شاهد هستیم.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در جنوب کرمان عنوان کرد: خدمات‌رسانی هلال ‌احمر در این ایام قابل تقدیر است و این بحران را به خوبی طی کردیم و امیدواریم بارندگی‌های مناسبی در استان داشته باشیم، زیرا نیازمند آب هستیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه 16 درصد پروژه‌های نیمه‌تمام کرمان تکمیل شده است، عنوان کرد: سیاست دولت برای سال آینده تکمیل پروژه‌‌های بالای 70 درصد پیشرفت است و سپس به سمت دیگر پروژه‌ها می‌رویم.

منبع خبر: