پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

گزارش مراسم رونمایی از خودروی لیفان 820 در چین

در شب 18 خرداد، شرکت لیفان، مراسمی را به منظور معرفی محصول جدید خود در مرکز همایش های بین المللی شهر "چون چین" یکی از 5 شهر مهم چین واقع در جنوب غربی این کشور برگزار نمود. در این مراسم از سفیران و کنسولگری‌های 17 کشور مختلف جهان و همچنین مقامات بلندپایه چینی دعوت به عمل آمد تا با گرد هم آمدن در مراسم، شاهد رونمایی از اولین خودروی لوکس لیفان به نام لیفان 820 باشند.  

در ساعت 19:30 به وقت محلی، مدیر عامل شرکت لیفان آقای "شانگ یو" به روی سن آمد و در مورد تاریخچه شرکت لیفان، برنامه های توسعه این مجموعه و اهداف آینده شرکت سخنرانی نمود. سپس بازیکنان تیم فوتبال لیفان در حالی که سوار بر 4 دستگاه خودروی لیفان 820 ، با رنگ های متفاوت بودند وارد صحنه شدند و توجه فراوان حضار را به خود جلب نمودند و در ادامه توپ های امضاء شده را برای حاضران در سالن پرتاب کردند.
در بخش بعدی، معاون مدیر عامل در بخش صادرات و واردات، آقای "مارک تیمبر" قیمت لیفان 820 را در داخل چین با این توضیح که قیمت مناسبی در مقایسه با سایر رقبا دارد، اعلام نمود.
در حال حاضر لیفان 820 خودروی کاری کنسولگری ایتالیا در شهر چون چین می باشد و نماینده کنسولگری ایتالیا در این مراسم از تجربیات رانندگی خود با این خودرو صحبت نمود.
در بخش بعد رئیس هیئت مدیره شرکت لیفان، آقای "این مینگ شان" خودروی 820 را برای مدعوین و سفرای حاضر در مراسم معرفی نمود. وی در ادامه افزود به دلیل اینکه خودروی لیفان 820 با کیفیت بسیار عالی به بازار معرفی شده است، می تواند اثرات بزرگ و معناداری را بر نوآوری و پیشرفت صنعت خودروسازی چین بگذارد.


اما بعد از توضیح این تشریفات، به خودرو بر می‌گردیم. لیفان 820 در مدل 2015 با دو پیشرانه 1.8 لیتری و 2.4 لیتری عرضه شده که در مدل 2.4 لیتری می‌تواند حداکثر 164 اسب‌بخار در 5700 دور در دقیقه و 226 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه را تولید کند که به کمک گیربکس 6 سرعته خودکار قابلیت دست یافتن به حداکثر سرعت 197 کیلومتر در ساعت را دارد. همچنین مصرف سوخت این چینی جدید با پیشرانه 2.4 لیتری 8.7 لیتر به صورت ترکیبی است که همین سوخت را از داخل باک 63 لیتری خود و با استاندارد یورو 5 می‌سوزاند.

 

منبع خبر: