سه‌شنبه, 28 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

کرمان موتور حامی بازی ستارگان ایران و جهان شد

بازی خیرخواهانه ستارگان جهان و ستارگان فوتبال و هنر ایران با حمایت یک شرکت خودروساز داخلی به نفع بیماران “ام.اس” کشور برگزار می شود.  

به گزارش اخبار خودرو ، ستارگان فوتبال و هنر ایران که تاکنون افزون بر ۵۰۰ بازی خیرخواهانه انجام داده، قرار است ششم شهریورماه امسال با حمایت کرمان موتور به مصاف ستارگان فوتبال جهان برود.
خودروساز کرمانی که پیش از این حمایت های گسترده از فعالان عرصه سینما و تلویزیون کشور را در کارنامه خود دارد، این بار تصمیم دارد تا ضمن حمایت از ورزش کشور، عواید حاصل از این بازی بزرگ و به یادماندنی را به جامعه حمایت از بیماران ام.اس ایران اختصاص دهد.

براساس این گزارش، علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران در نشست مطبوعاتی این بازی بزرگ فوتبال پیشنهاد داد تا همزمان با ششم شهریورماه امسال با حضور ۱۰۰ هزار تماشگر در ورزشگاه آزادی و ستارگان فوتبال جهان و ستارگان فوتبال و هنر کشورمان، جشن هسته ای شدن ایران را برپا کنیم.

ستارگان فوتبال و هنر ایران با شعار “هنر، ورزش و انسانیت” به مصاف ستارگان جهان می رود و قرار است تا در شب این بازی مهم نیز، پیراهن های امضاء شده بازیکنان مطرح دنیا و ایران با نیت خیرخواهانه به فروش برسد.

منبع خبر: