جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

«کرمان موتور»، سومین خودروساز کشور شد

معاون کرمان موتور: حضور خودروهای چینی در ایران متوقف نمی شود  

 «کرمان موتور» با تولید و فروش 46 هزار خودرو در سال93 به جایگاه اولین خودروساز بخش خصوصی و سومین خودروسازی کشور دست یافته است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، امیرحسین یزدانی معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور، با بیان این مطلب گفت: شرکای چینی خودروسازان داخلی و به دنبال آن خودروهای چینی در بازر ایران ماندگار خواهند بود چراکه حتی با ورود شرکت های مطرح اروپایی، شاهد جنگ قیمت هستیم و این قیمت تولیدات چینی است که سایران را تحت شعاع قرار می دهد.

وی که در حاشیه بازدید خبرنگاران از خطوط تولید کرمان موتور سخن می گفت، اظهار داشت: سرعت رشد و پیشرفت خودروسازان چینی در تولید، تنوع، کیفیت و طراحی بسیار چشمگیر است و ما شراکت خود را با چینی ها ادامه خواهیم داد.
یزدانی در خصوص قیمت خودروهای چینی در بازار ایران اظهار داشت: تاکنون منطقی ترین قیمت گذاری را برای محصولات و تولیدات کرمان موتور داشته ایم و همانطور که خریداران هم اذعان دارند خودروهای تولیدی با حداقل سود یعنی سود متعارف به بازار کشور عرضه شده است.
معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور درباره شراکت با خودروسازان اروپایی پس از اجرای برجام نیز متذکر شد: مذاکرات و رایزنی های بسیاری برای مشارکت با خودروسازان مطرح جهان انجام شده اما هنوز هیچ قرارداد وتوافق رسمی صورت نگرفته است.


احتمال بروز جنگ قیمت در بازار خودرو بعد از اجرای برجام
معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور با اشاره به حضور و ماندگاری خودروسازان چینی در ایران، افزود: با ورود خودروسازان بزرگ به ایران باز هم چینی ها در بازار ایران حضور چشمگیری خواهند داشت چراکه این چینی ها هستند که برنده جنگ قیمتی در کلاس های خودرو مختلف خواهند بود.
وی با اشاره به تنوع و ارتقای کیفیت محصولات کرمان موتور گفت: در چند سال اخیر توانستیم با همکاری شرکای خود هم تنوع محصولات را در بازار افزایش دهیم و هم میزان رضایتمندی مشتریان را از محصولات و خدمات پس از فروش خود بالا ببریم.

«لیفان 820» می آید
یزدانی در ادامه از محصول "اس5" به عنوان محبوب ترین خودروی حال حاضر کرمان موتور نام برد و تصریح کرد: خودروی پر آپشن و لوکس "لیفان 820" هم به زودی وارد بازار می شود و تلاش می کنیم مانند گذشته با یک قیمت گذاری منطقی، رقابت خوبی با خودروهای همکلاس و رقبا داشته باشیم.
معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور با اشاره به اینکه در حال حاضر محصولات این شرکت بین 14 تا 27 درصد داخلی سازی شده‌ است، گفت: براساس الزامات وزارت صنعت، معدن و تجارت هر ساله باید داخلی سازی محصولات بیشتر شود و ما نیز در همین راستا تا حد امکان از قطعه سازان داخلی خود در تولید محصولات استفاده می‌کنیم.
یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: در مورد آینده قیمت محصولات کرمان موتور نمی توانیم پیش بینی داشته باشیم زیرا هر روز نوسانات نرخ دلار و تغییرات در بازار اتفاق می‌افتد اما در مجموع تلاش می‌کنیم محصولات خود را با قیمتی معقول راهی بازار کنیم.

 

 

 
منبع خبر: