جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

تودیع و معارفه مدیریت کرمان موتور

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت کرمان موتور با حضور مدیران ارشد گروه و شرکت های تابعه ساعت 10:30صبح روز یکشنبه مورخ 20/4/95 در سالن کنفرانس دفتر مدیرعامل گروه صنعتی کرمان خودرو برگزار شد .  

در این مراسم آقایان مهندس شه بخش ، فاضل، میرعلینقی، فیروزی و شوندی با تشریح تلاشهای انجام شده پیرامون اهداف و آرمان های بنیانگذاران مجموعه خودروسازی ارگ جدید بم سخنانی ایراد فرموده و از مجموعه کارگران و مدیران بویژه آقای مهندس میرعلینقی که با شایستگی طی 8 سال مسئولیت موفق شدند شرکت کرمان موتور را به عنوان سومین خودروساز موفق کشور با تیراژ بیش از چهل هزار دستگاه در سال تبدیل نمایند قدردانی نمودند. در خاتمه با تقدیم حکم جناب میرعلینقی به عنوان مشاور عالی مدیرعامل گروه و آرزوی موفقیت بیشتر برای ایشان و مهندس فیروزی مدیرعامل جدید شرکت کرمان موتور و اهدای هدایا جلسه پایان پذیرفت . عکس های خاطره انگیز مراسم مذکور برای استحضار تقدیم می شود .

متن حکم آقای مهندس میرعلینقی:

 

 

برادر ارجمند  جناب آقای مهندس میرعلینقی

باسلام

نظر به تخصص و تجربیات ارزشمند شما در گروه صنایع خودروسازی کرمان ، جنابعالی به سمت مشاور عالی گروه و مجری پروژه اتاق رنگ شماره 2 کرمان موتور انتخاب و امیدوارم با بکارگیری نیروهای متخصص و انتخاب پیمانکاران مناسب نسبت به ایجاد یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین اتاق رنگ در خودروسازی کشور برای منطقه ویژه اقتصادی بم اقدام بعمل آورید .

توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال کما فی السابق خواستارم. 

 

                                                                                                           محمدرضا شه بخش

                                                                                                                  مدیر عامل

روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان

منبع خبر: