جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

مدیرعامل خودروسازی کارمانیا در گفت‌وگو با ایلنا

 

کسب عنوان واحد برتر در زمینه طرح و ایده توسط خودروسازی کارمانیا

خودرو سازی کارمانیا به عنوان واحد برتردر بخش «طرح برگزیده» صنعت و معدن در استان کرمان انتخاب شد.  

به گزارش ایلنا، صبح امروز همایش بزرگذاشت روز صنعت و معدن در کرمان با حضور مسئولان استانی و کشوری در کرمان برگزار شد که در این همایش خودرو سازی کارمانیا به عنوان واحد برتر در زمینه طرح و ایده انتخاب شد.

مدیر عامل شرکت خودرو سازی کارمانیا در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایلنا گفت: تلاش کردیم که در سال 95 در راستای ایده اقتصاد مقاومتی در کشور عمل کنیم که بحمدلله تاکنون به توفیقات خوبی دست پیدا کردیم.

پویا سالاری شریف افزود: در راستای بومی سازی پروژه های اقتصادی در کشور، تلاش کردیم که مدیران رده بالای این شرکت را از نیروهای بومی بم و استان کرمان انتخاب کنیم که این موضوع باعث رشد و بالندگی بیشتر در صنعت خودرو و نمونه ای مثال زدنی در این صنعت است.

وی با تاکید بر اینکه در خودرو سازی کارمانیا به سمت استفاده از محصولات داخلی حرکت کردیم خاطرنشان کرد: ما سعی کرده ایم که برای حمایت از تولید ملی از ماشین آلات ساخت داخل بهره ببریم که این مهم باعث بالا رفتن سرعت ساخت و ساز در خط تولید این خودرو سازی شده است.

سالاری شریف افزود: کیفیت ساخت ماشین آلات صنعتی تولید داخل با نمونه های خارجی آن قابل رقابت است و به همین دلیل سعی کرده ایم از فناوری بومی برای ساخت خودرو های خود استفاده کنیم.

مدیر عامل خودروسازی کارمانیا استفاده از نیروای جوان را عامل موفقیت مجموعه خود دانست و تاکید کرد: یکی از عوامل مهم پیشرفت کار در این خودرو سازی و موفقیت های روز افزون، استفاده از نیروهای جوان بومی در سطوح مختلف کار است که این شور جوانی به همراه تجربه پیشکسوتان این عرصه کمک خواهد کرد تا بتوانیم محصولاتی با کیفیت تولید کنیم و روند پیشرفت کار با سرعت بالایی پیش رود.

وی تولید محصولات با کیفت در صنایع مختلف را یک اصل داست و افزود: احترام به حقوق مصرف کننده یک اصل جدایی ناپذیر از صنعت در کشور است و همه ما باید تلاش کنیم در این راستا قدم برداریم.

سالاری شریف در رابطه با پیشرفت پروژه راه اندازی خط تولید خودرو سازی کارمانیا گفت: ما معتقد بر خود کفایی هستیم و در همین راستا پروژه با خودکفایی 20 درصد آغاز به کار کرده که انشاالله در مدت کوتاهی به خودکفایی 40 درصد خواهیم رسید.

وی افزود: توافقات ما با شرکت بی وای دی بر سر انتقال تکنولوژی بوده است و قرار نیست که خط تولید خودرو های ما در شرکت کارمانیا به صورت مونتاژ باشد و اصل را بر انتقال تکنولوژی ساخت خودروهای برقی-هیبریدی گذاشته ایم.

سالاری  شریف در پایان از راه اندازی خط تولید خودرو بی وای دی اس 6 خبر داد و گفت: در مدت شش ما گذشته ما از مرحله فونداسیون به مراحل پایانی و نهایی راه اندازی تولید رسیده ایم که انشاالله به زودی شاهد حضور این خودرو در بازار خودرو ایران خواهیم بود.

منبع خبر: