دوشنبه, 23 مهر 1397
منو اصلی

 

 

هیوندای لافستا، هجوم هیوندای به بازار سدان های چین

هیوندای در جریان نمایشگاه خودرو پکن، سدان لافستا را رونمایی کرد که درواقع نشانگر استراتژی تهاجمی جدیدش در برابر بازار چینی‌ها است.  

هیوندای لافستا در اصل بر مبنای هیوندای آزرا جدید شکل‌گرفته است ولی در طراحی آن سلیقه مشتریان چینی مدنظر قرار گرفته است. گفته می‌شود که این خودرو در نام خود را از واژه ایتالیایی "Festival" به ارث برده است و به‌عنوان یک نسل جدید از محصولات بزرگ‌ترین بازار خودروسازی دو دهه گذشته است.
سیمون لوسبی، مدیر طراحی چینی هیوندای می‌گوید:"چین به‌سرعت در حال پیشرفت است و همچنین نگرش مردم درباره چین و محصولات چینی در حال تغییر است. چینی‌ها نسبت به قبل اعتماد به نفس بیشتری دارند و مثبت‌تر و خلاقانه‌تر عمل می‌کنند. لافستا به ما اجازه خواهد داد تا این پیشرفت را بیشتر از قبل به نمایش بگذاریم."
این خودرو از یک پیشرانه 1.6 لیتری GDI استفاده می‌کند که به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل شده است.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران