جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

کوپا محصولی جدید در سبد تولیدات ارگ جدید

شرکت ریگان خودرو از کوپا 210 رونمائی کرد  

با سرمایه گذاری مشترک شرکت ریگان خودرو و شریک خارجی شرکت از این پس خودروی شاسی بلند کوپا در سه آپشن exclusive و royal و flagship در ارگ جدید بم تولید خواهد شد. شرکت ریگان خودرو در نظر دارد در سال 97 تعداد 4000 دستگاه خودرو را به متقاضیان عرضه کند. این محصول که شباهت زیادی به فولکس تیگوان دارد و نمای عقب آن شبیه محصولات آئودی و پورشه است رقیبی جدی برای محصولات بی وای دی s7 و چری تیگو7 خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان جشن با شکوه رونمائی از  خودرو کوپا روز سه شنبه 97/2/18 طی مراسم ویژه ای با حضور جمع کثیری از مدیران صنایع خودروسازی مستقر در ارگ جدید و مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت و مقامات شرکت سرمایه گذار چینی، محلی و استانی در ارگ جدید بم برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید و در ادامه آقایان مهندس گنجی مدیرعامل و آقای پیتر رئیس هیئت مدیره شرکت ریگان خودرو ضمن ابراز خشنودی از حضور مسئولین و مدعوین در این جشن پر شکوه این روز را آغازی فرخنده برای تولید و شکوفائی محصول جدید در صنعت خودروسازی کرمان برشمردند.

آقای پیتر با ابراز خرسندی از تولید کوپا اظهار امیدواری کرد در کوتاه ترین زمان امکان تولید و عرضه پانصد هزار دستگاه از این خودرو طی سالهای پیش رو فراهم آید. هچنین مهندس گنجی با تقدیر ویژه از مدیران متولی صنعت خودرو کشور که امکان تولید این محصول را فراهم آوردند، به تشریح ویژگیهای این خوردو پرداخت.

    کوپا توربو 210  با دارا بودن طراحی ظاهری جذاب و کیفیت ساخت بالا یکی از بهترین کراس اورهای چینی موجود در بازار ایران است. این خودرو از جدیدترین موتور میتسوبیشی تولیدی چین با ظرفیت 1500 سی سی مجهز به سیستم توربوشارژ بهره می برد که قادر به تولید 156 اسب بخار در دور 5800 بوده و بیشینه گشتاور 210 نیوتن متر در دور 2100 تا  3600 می باشد. وظیفه انتقال قدرت به عهده یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است که این قدرت را به محور جلوی خودرو منتقل می کند.

گیربکس کوپا از نوع میتسوبیشی است که توسط شریک تجاری ریگان، شرکت DAE تولید می شود. کوپا دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و در هر صد کیلومتر (سیکل ترکیبی) 8/6 لیتر بنزین مصرف می کند. بعلاوه تجهیزات و آپشن های جانبی موجود در ورژن flagship که مطابق استانداردهای جهانی بالاترین مزیت های ایمنی و سفر را برای این تازه وارد فراهم آورده و پیش بینی می گردد مورد استقبال چشمگیر مشتریان قرار گیرد.

زمان عرضه کوپا خرداد 97 خواهد بود که متناسب با آپشن های مذکور به ترتیب با حدود قیمت 119 میلیون ، 128میلیون و 148میلیون تومان به بازار معرفی خواهد شد.

این مراسم که با اجرای موسیقی اصیل ایرانی توسط تعدادی از هنرمندان بومی استان و مسابقه و اهدای جوایز همراه بود در ساعت 23 با پذیرائی از مدعوین و رونمائی از محصول کوپا خاتمه یافت. برای کلیه مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت ریگان خودرو که در مسیر توسعه صنعت خودروی کشور و اشتغال منطقه گام های اساسی برداشته اند آرزوی موفقیت داریم.

روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان

منبع خبر: