سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

پیکاپ تایگر به ریگان خودرو آمد

پیکاپ تایگر جی ام سی ( JMC ) وارد کارخانه ریگان خودرو شده است.  

ریگان خودرو به عنوان یکی از خودروسازان خصوصی جدید کشور شناخته می شود  و در حال حاضر می خواهد کوپا ۲۱۰ را به بازار کشور عرضه کند.
حال تصاویر منتشر شده و برخی شنیده ها، خبر از این می دهند که جِی ام سی تایگر جدید نیز به ارگ تجاری بم آمده و در صورت موفقیت آمیز بودن نتایج بررسی های مهندسی محصول و تست های فنی، ریگان خودرو این پیکاپ را به بازار عرضه می کند. جی ام سی ( JMC ) که مخفف Jiangling Motors Corp است، به عنوان تولیدکنندگان فورد آمریکا در بازار چین شناخته می شود و چند سالی است که برنامه تولید و توسعه محصولات JMC با همکاری تیم فنی فورد انجام می شود.
جی ام سی تایگر هم به عنوان یکی از پیکاپ های به نسبت مناسب بازار چین شناخته می شود که به قدرت عملکرد و استهلاک تا حدی مناسب میان پیکاپ های چینی معروف است. البته که طبق رسم بازار چین، عرضه این خودروها به صورت منطقه ای انجام شده و هیچگاه عرضه سراسری یک پارچه را در چین تجربه نکرده است. اما پیکاپ تایگر در کنار سایر محصولات جی ام سی ( JMC ) در بازار کشورهای مختلف آسیایی و استرالیا به تعداد نه چندان انبوه عرضه شده است و همچنان فروش آن نیز در نقاط مختلف دنیا ادامه دارد.

پیکاپ تایگر به ریگان خودرو آمد

پیکاپ تایگر چند وقتی است که توسط کمپانی JMC به روز شده و تغییرات فنی و ظاهری را به خود دیده است. آن طور که مشخص شده، شرکت ریگان خودرو هم یکی از فولترین نسخه های تایگر را برای انجام تست های مختلف به ایران آورده است. همان طور که از نمونه زرد رنگ وارد شده به ریگان خودرو مشخص است، این خودرو به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز بوده و می توان توقع داشت که سایر امکانات رفاهی و ایمنی دیگر در آن وجود داشته باشد.
طبق اطلاعات منتشر شده در رسانه های چینی این خودرو به موتور دو لیتری توربو بنزینی با قدرت ۲۰۵ اسب بخار و ۳۲۵ نیوتون متری و ۲٫۴ لیتری توربو دیزل ۱۴۰ اسب بخار با ۳۷۵ نیوتون متر گشتاور مجهز است. گیربکس های ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک نیز توان این پیشرانه ها را به چرخ های عقب و یا چهار چرخ با ضرایب سبک و سنگین منتقل می کنند.

پیکاپ تایگر به ریگان خودرو آمد

در نسخه فول آپشن جی ام سی تایگر نیز امکاناتی نظیر صندلی برقی راننده، تریم داخلی چرم مصنوعی، مانیتور، دوربین ۳۶۰ درجه، آینه های جانبی برقی، کروزکنترل، استارت دکمه ای، کامپیوتر سفر، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و… مجهز است. جی ام سی تایگر جدید در بازار جهانی با توجه به نوع پیشرانه، گیربکس، سیستم انتقال قدرت به چرخ ها، امکانات رفاهی و ایمنی قیمتی حدود ۱۹ هزار و ۹۰۰ دلار تا ۲۶ هزار و ۱۰۰ دلار را دارد.

منبع خبر: