چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

نوبرانه کرمان موتور برای هواداران جک

 

جک اس7، پاییز امسال می آید

شرکت کرمان موتور در راستای توسعه فعالیت های خود تصمیم دارد محصول جدید جک S7 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و با سیستم پاشش مستقیم را در پاییز امسال رونمایی کند.  

شرکت کرمان موتورکه از با سابقه ترین شرکتهای خودروساز غیر دولتی محسوب می شود به عنوان شریک تجاری جی ای سی چین اقدام به تولید و عرضه محصولات جک درکشورمان نموده است و تا کنون سه محصول از این برند خوشنام  j3-j5-s5  رادر کشور عرضه نموده که به شدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است . اینک همزمان با روز ملی صنعت و معدن شرکت کرمان موتور  اعلام قصد دارد  رونمایی از شاسی بلند جذاب جک اس7 به عنوان جدیدترین محصول جی.ای.سی در ایران را براساس برنامه های توسعه همکاری های مشترکJAC و کرمان موتوردر پاییز امسال به انجام رساند.

 

مشخصات فنی جک S7

جک S7 خودرویی است که در بازار چین با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتون متر عرضه می شود و توان آن توسط گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. نسخه ای دیگر از این خودرو به پیشرانه ۲ لیتری توربو ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر مجهز است که توان آن هم توسط یک گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. کمپانی جک این خودرو را با نشان جدید خود و همچنین به عنوان لوکس ترین کراس اوور خود معرفی کرده است. S7 هم به عنوان یکی از محصولات جک به حساب می آید که قابلیت سفارش گذاری آن با پیشرانه توربو وجود دارد.

 


با توجه به اینکه این روزها شرکت هایی چون مدیران خودرو، خودروسازی کارمانیا، ریگان موتور و… برنامه عرضه کراس اوورهای لوکس و نیمه لوکس چینی را دنبال می کنند، احتمال آن زیاد است که کرمان موتور هم این خودرو را برای رقابت با بی وای دی S7، چری تیگو۷، کوپای ۲۱۰T و… در سال جاری به بازار عرضه کند. بدیهی است در صورت حضور جک S7 در خط تولید کرمان موتور، این خودرو بهایی بیش از ۱۳۰ میلیون تومان را پیدا می کند.

 

به گزارش روابط عمومی صنایع خودرو سازی کرمان در سال جاری ولید 60 هزار دستگاه خودرو سواری هدف گذاریشده که 70 درصد آن شامل تولید محصولات جک خواهد بود.


خودروهای «جی4» شهریورماه تحویل و روانه بازار می شود

یاد آوری مینماید در استمرار برنامه های قبلی وبه دنبال پیش فروش خودروهای جک جی4 که مورد  استقبال مشتریان این محصول تازه واردقرار گرفت ، تحویل خودروهای جک جی4 پیش فروش شده طبق زمان بندی اعلام شده از شهریورماه امسال به مشتریان آغاز خواهد شد .

 

افزایش ظرفیت تولید شاسی بلند محبوب«جک اس5»


این گزارش می افزاید با توجه به استقبال بی نظیر مردم از محصول جک اس 5 و در نتیجه تکمیل ظرفیت فروش این شاسی بلند تا پایان سال، برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید در راستای سیاست های مشتری مداری و توجه به نیازهای بازار صورت گرفته است.



شرکت کرمان موتور امیدوار است در سال آینده نیز همانند   گذشته با تولید و عرضه محصولات با کیفیت و خدمات مطلوب مورد نیاز مردم و بازار، هم در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و هم توسعه صنعتی کشور گام های هدفمند و استوار برداریم.

منبع خبر: