پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

خودروسازان خارجی

 

ورود مرد آهنی هیوندای به بازار خودروی استرالیا

هیوندای استرالیا تایید کرده است که نسخه مرد آهنی (Iron Man) از کونا طی ماه های آینده وارد نمایندگی های بومی این منطقه می شود.  

این نسخه Iron Man در استرالیا همچون نسخه معرفی شده ماه گذشته در انگلستان دارای رنگ بدنه خاکستری مات با تزئینات بدنه قرمز Iron Man و سقف متضاد، سپرهای منحصر به فرد و رینگ های آلیاژی 18 اینچی به همراه نشانه های Iron Man در بدنه خواهد بود.

این مدل مخصوص هم چنین از LEDهای دید در روز الهام گرفته از چشم های این ابرقهرمان، امضای Tony Stark روی داشبورد، انیمیشن خوش آمد مخصوص برای نمایشگر بالای سر و رابط گرافیکی Iron Man برای سیستم سرگرمی اطلاعاتی بهره می برد.

14c1ded35.jpg

از دیگر ویژگی های داخلی این خودرو می توان به قاب کنترل های مشکی پیانو، تریم قرمز متالیک، دوخت متضاد قرمز در کابین، کمربند ایمنی قرمز و تریم های در ممتاز اشاره کرد.

از آنجا که احتمالا این نسخه بر أساس مدل ممتاز هایلندر ارائه می شود، کونای مرد آهنی دارای چراغ های جلو و عقب فول LED، روکش چرمی روی صندلی های، فرمان و اهرم دنده، صندلی راننده قابل تنظیم برقی در 10 جهت، شیشه ایمنی، کنترل دمای تک محیطه با دریچه های نصب شده در کف، سیستم ناوبری با نمایشگر لمسی 8 اینچی و به روز رسانی ترافیکی SUNA live، اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم صوتی 8 بلندگوی Krell، رادیوی دیجیتال DAB+ و ورودی و استارت بدون سویچ بهره می برد.

نیروی این خودرو از موتور 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 130 کیلووات و گشتاور 265 نیوتون متر به همراه گیربکس اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته تامین می شود.

check-out-this-iron--5.jpg

 

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان