جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

هیوندای غایب بزرگ نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو

نمایشگاه بین المللی ژنو 2019 کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد و بزرگ‌ترین غایب این نمایشگاه بدون شک شرکت خودروسازی هیوندای خواهد بود.  

بزرگ‌ترین نمایشگاه بین المللی جهان، یعنی ژنو ازتاریخ 5 مارس 2019 و کمتر از یک ماه دیگر کار خود را در کشور سوئیس و در شهر ژنو آغاز خواهد کرد و بسیاری از خودروسازان بزرگ جهانی محصولات خود را آماده کرده‌اند تا در این نمایشگاه معرفی کرده و به نمایش بگذارند، اما روز گذشته با انتشار یک خبر رسمی تایید شده است که شرکت خودروسازی هیوندای در این نمایشگاه حضور نداشته و هیچ محصول جدیدی معرفی نخواهد کرد تا یکی دیگر از غایبین بزرگ نمایشگاه ژنو مشخص شود.

رئیس شرکت هیوندای بریتانیا در روزهای گذشته اعلام کرده است که شرکت خودروسازی کره ای هیوندای بجای حضور در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019، به دنبال استراتژی راه اندازی یک ابتکار جدید است، اما این شرکت تنها در ژنو حضور نخواهد داشت و خود را برای نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان آماده خواهد کرد.

کمپانی خودروسازی هیوندای تنها غایب بزرگ این نمایشگاه نخواهد بود و طبق گفته منابع خبری، شرکت های خودروسازی "ولوو"، "فورد" و همچنین "جگوار لندروور" هم در این نمایشگاه بزرگ بین المللی حضور نخواهند داشت که دلیل آن تاحدودی فروش ضعیف محصولات آنان در برخی بازارهای خاص از جلمه سوئیس است که باعث شده از نمایشگاه ژنو 2019 چشم پوشی کنند.

با این حال، شریک اصلی کمپانی خودروسازی هیوندای در بازارهای جهانی یعنی "کیا" استراتژی دیگری اتخاذ کرده است و برخلاف هیوندای، آنان آخرین محصولات خود را در رویداد سالیانه سوئیس معرفی کرده و در معرض دید عموم قرار خواهند داد که با شروع بکار این نمایشگاه در تاریخ 5 مارس 2019 می توان به جزییات غرفه و محصولات جدید معرفی شده پی برد.

منبع خبر: