جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

هیوندای به سوناتا 2020 یک فرم کوپه چهاردرب می دهد!

کمپانی خودروسازی هیوندای با الهام از خودروی مفهومی Le Fil Rouge، نسل جدید هیوندای سوناتا را توسعه داده است.  

سال 2019 برای سه شرکت خودروسازی "هیوندای"، "کیا" و "جنسیس" یک سال بسیار مهم خواهد بود. زیرا این 3 مارک خودروساز کره ای تصمیم دارند طی 10 الی 12 ماه آینده کمتر از 13 مدل خودروی جدید معرفی کرده و به مرحله تولید برسانند که به احتمال بسیار زیاد در بین آنان خودروی نسل جدید هیوندای سوناتا نیز حضور خواهد داشت. حال گفته می شود که هیوندای طرح‌های بزرگی برای سدان جدید خود دارد تا آن را تبدیل به یک خودروی تمام عیار و رقیبی واقعی در صنعت خودروسازی کند.

باتوجه به انتشار تصاویر جاسوسی طی ماه های گذشته در رسانه های مختلفی خبری، این موضوع را می دانیم که در نسل جدید هیوندای سوناتا با یک خودروی کاملا متفاوت برخورد خواهیم کرد و مدیر طراحی شرکت خودروسازی هیوندای هم در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که نسل جدید هیوندای سوناتا طراحی شده است تا کمی سروصدا به پا کند. گفتنی است که فروش خودروهای سدان هرساله کاهش پیدا می کند، اما شرکت خودروسازی هیوندای می خواهد مشتریان خود را تحریک کرده و آن‌ها نگاهی متفاوت به خودروی هیوندای سوناتا داشته باشند.

 

هیوندای سوناتا


مدیر طراحی شرکت خودروسازی هیوندای می‌گوید که طراحی سوناتا جدید برای ما چالش برانگیز بوده است، زیرا همه ما می‌دانیم که بازار خودروهای سدان در حال فروپاشی است. به همین دلیل برای رسیدن به اهداف خود، هیوندای سوناتا را به عنوان یک خودروی کوپه چهار درب طراحی کردیم تا اینکه بخواهیم فرم سدان استاندارد آن را حفظ کنیم. ما قطعا دوست نداریم خودروهای کوپه چهار درب را بجای خودروهای سدان جا بزنیم، اما بهتر است که خودروی بعدی یک ماشین اسپرت و باشکوه با طراحی پیشرفته و ارتفاع پایین باشد که برای توسعه آن از خودروی مفهومی Le Fil Rouge الگوبرداری شده است.

منبع خبر: