جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

اولین نما از هیوندای توسان N Line جدید

هیوندای اولین تصویر تیزری از کراس اوور جدید توسان N Line را منتشر کرد. این خودرو در نمایشگاه ژنو 2019 رونمایی خواهد شد.  

ما تنها بخشی از ظاهر این خودروی کره‌ای را مشاهده می‌کنیم و در آن می‌توانیم نمای جلویی را ببینیم که دارای دیلایت های LED جدید، جلوپنجره‌ی کرومی و رینگ‌های بزرگ‌تر و تیره‌تر می‌باشد.

در کابین این خودرو هم ویژگی‌های خاص مدل‌های N Line بکار خواهد رفت که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دوخت متضاد، پوشش چرم و غربیلک فرمان و اهرم تعویض دنده برند N اشاره کرد. هیوندای همچنین تجهیزات ایمنی بیشتری را به‌صورت استاندارد در توسان N Line بکار خواهد برد.


با توجه به استراتژی کنونی هیوندای درباره‌ی محصولات N Line می‌توان گفت توسان جدید با قوای محرکه‌ی موجود ارائه خواهد شد. از جمله‌ی این پیشرانه‌ها می‌توان به دو گزینه‌ی بنزینی و دو مورد دیزلی اشاره کرد. همچنین یک پیشرانه‌ی دیزلی 2 لیتری با سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی وجود خواهد داشت. البته شاسی و سیستم تعلیق به همراه ترمزها نیز بهبود خواهند یافت.

هیوندای اولین شرکتی است که پیشرانه‌ی دیزلی هیبریدی را در این کلاس عرضه می‌کند. این مجموعه قدرت 182 اسب بخاری داشته و به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل است.

کره‌ای‌ها همچنین قوای محرکه‌ی هیبریدی ملایم دیگری را نیز برای توسان تدارک دیده‌اند که از نوع 1.6 لیتری دیزلی می‌باشد.

خبرهایی مبنی بر تولید نسخه‌ی N کامل توسان نیز منتشر شده که حاکی از تولید کراس اووری با قدرت بالای 300 اسب بخار است. ظاهراً این خودرو به جنگ کوپرا آتکا خواهد رفت اما فعلاً هیچ‌چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

منبع خبر: