جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

قیمت و مشخصات هیوندای الانترا اسپورت 2019

هیوندای الانترا 2019 از اواخر سال پیش وارد بازار شده اما در تصاویر خبری منتشر شده توسط این خودروساز خبری از تریم اسپورت که ظاهری متفاوت‌تر دارد نبود. هم‌اکنون می‌توانیم با این خودروی خشن‌تر و قوی‌تر آشنا شویم.  

هم‌اکنون می‌توانیم با این خودروی خشن‌تر و قوی‌تر آشنا شویم. سفارش تمامی آپشن ها و وسایل جانبی موجود برای الانترا اسپورت باعث می‌شود قیمت این سدان کره‌ای به 28815 دلار برسد.

 


برخلاف دیگر نسخه‌های الانترا همچون لیمیتد، مدل اسپورت از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو با قدرت 201 اسب بخار و گشتاور 264 نیوتون متر استفاده می‌کند. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با یک گیربکس 6 سرعته دستی همکاری می‌کند اما خریداران می‌توانند با پرداخت 1100 دلار گیربکس 7 سرعته دوکلاچه را انتخاب کنند. هر دو نمونه از نوع دیفرانسیل جلو هستند.


الانترا اسپورت با جلوپنجره‌ی متفاوت و مشبک خود متمایز می‌شود. این خودرو همچنین دارای رینگ‌های 18 اینچی تیره و چراغ‌های جلوی بازنگری شده است. این سدان به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی LED برخوردار می‌باشد.


برخلاف نسخه‌ی قبل الانترا اسپورت، این مدل جدید ظاهر گیراتری دارد. الانترا اسپورت با 6 رنگ بدنه‌ی سفید، دو نوع رنگ نقره‌ای، قرمز، آبی و مشکی در دسترس بوده و تمامی این رنگ‌های بدنه با پوشش چرمی مشکی در کابین همراه می‌شوند.


جدای از رنگ بدنه، تنها آپشن کارخانه‌ای الانترا اسپورت پکیج پریمیوم 2250 دلاری است. این پکیج دارای تجهیزات متنوعی همچون ناوبری، سیستم صوتی با 8 بلندگو، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و سه سال سرویس بلو لینک هیوندای می‌باشد.


همچنین وسایل جانبی با ارزش 1945 دلار هم در دسترس هستند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از کف‌پوش‌ها، نورپردازی کابین و رکاب‌های داخلی نورانی.

 

منبع خبر: