جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹ (

 

معرفی شرکت‌های ایرانی حاضر در اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹

استانبول هفته آینده میزبان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فعالان صنعت خودرو، قطعه‌سازی و صنایع وابسته به آن است، جایی که اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹ در مرکز نمایشگاهی تویاپ این شهر برگزار خواهد شد.  

در این بخش نگاهی کوتاه به شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه خواهیم داشت و در بخش‌های بعدی، بیشتر با این شرکت‌ها آشنا می‌شویم. با گزارش‌های بیشتر از این رویداد مهم صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته به خودرو همراه باشید.
***
با توجه به اهمیت و جایگاه نمایشگاه اتومکانیکای استانبول، شرکت‌های ایرانی در سال‌های اخیر همواره به‌طور پیوسته در این نمایشگاه حاضر بوده‌اند و هرچند این حضور نوساناتی داشته است اما بالا بودن پرچم کشورمان در بین کشورهای حاضر در این نمایشگاه توانسته در تمام این سال‌ها، قدرت صنعت قطعه‌سازی کشورمان را نشان دهد.
در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول 2019 شاهد حضور 9 شرکت از کشورمان هستیم. در این میان همان‌گونه که پیش از این برنامه‌ریزی ‌شده بود، شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ایران برگزاری پاویون ایران در این نمایشگاه را بر عهده دارد تا به این ترتیب جمع 10 مجموعه حاضر در ایران در این نمایشگاه تکمیل شود. نکته قابل‌توجه در این بین، شرکت هشت شرکت از مجموعه 9 شرکت حاضر در نمایشگاه در قالب پاویون کشورمان است، امری که می‌تواند حضور پررنگ‌تری را به نمایش بگذارد.
در نمایشگاه امسال شرکت‌های کابل وران، دهکده جهانی-قائم پرشان، فولادفام، صنایع چدن اصفهان، آذرین البرز، نیکا شایستگان تیس، یکتا کوش آور و زمان فنر در قالب پاویون کشورمان حضور خواهند داشت و شرکت آذرفرش به‌صورت مستقل شرکت خواهد کرد.
نمایشگاه اتومکانیکای استانبول در روزهای 15 تا 18 فروردین‌ماه میزبان گردهم‌آیی بزرگ قطعه سازان جهانی در کشور ترکیه خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت automechanika-istanbul.tr.messefrankfurt.com مراجعه کنید. برای ثبت‌نام و بازدید از نمایشگاه نیز می‌توانید از طریق شرکت دروازه تجارت فراسو نسبت به کسب اطلاعات اقدام نمایید. برای این منظور می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.
این گروه‌بندی‌ها در سال جاری شامل موارد زیر است و علاقه‌مندان می‌توانند با بررسی هر یک از آن‌ها، غرفه‌های موردنظر خود را بیابند:
- لوازم و تجهیزات جانبی و لوازم ارتقا و شخصی‌سازی خودرو
- سیستم‌های رانندگی جایگزین و راه‌حل‌های دیجیتال (خدمات و حمل‌ونقل آینده)
- کارواش و بهسازی خودرو
- الکترونیک و سیستم‌ها
- قطعات و مجموعه‌ها
- تعمیرات و نگهداری

با انتخاب گروه مورد نظر خود و بهره‌گیری از نقشه سالن‌ها می‌توانید غرفه‌های موردنظر خود را انتخاب کنید.

 

عصر خودرو

 


 

منبع خبر: