پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

معرفی کراس اوور تمام الکتریکی جک S4 با برد 400 کیلومتری در شانگهای

 

جَک با دست پُر به نمایشگاه آمد

خودروسازی جک هم مانند بیشتر خودروسازان با تمرکز بر روی خودروهای برقی در شانگهای ۲۰۱۹ حاضر شده است  

نمایشگاه خودروی شانگهای از امروز مورخه 16 آوریل بعنوان یکی از بزرگترین رویداد هایی خودوریی جهان با موضوع"ایجاد یک زندگی بهتر " با حضور 1000 شرکت داخلی و خارجی از 20 کشور دنیا آغاز بکار کرد. این نمایشگاه با وسعت 360 هزار متر مربع و 12 سالن مختلف پذیرای برند های متعددی بود. یکی از شرکت های فعال در این نمایشگاه برند چینی JAC که با رونمایی از کراس اوور تمام الکترییiES4 به کانون توجهات تبدیل شد

 

جک برای شکل دادن به ظاهر این خودرو از زبان طراحی مرسوم خود بهره برده است. در نمای جلو خودرو بدلیل الکتریکی بودن از ورودی های هوا و جلو پنجره های سنتی خبری نیست . اما به جای آن در میان دو چراغ اصلی ،درگاه شارژ باتری های قرار گرفته که با یک درپوش پوشانده شده است.

 

در نمای جانبی دو خط شانه ای دیده می شود که بصورت مورب بر روی دو درب خودرو امتدا یافته است. رینگ آلیاژی های خوش ظاهر هم تکمیل کننده نمای جانبی این کراس اوور چینی است.شیب زیاد سقف و ستون های مشکی رنگ باعث ایجاد نمایی سیال از سقف خودرو گردیده است.ابعاد بدنه جک iEVS4 در طول برابر با 4410 میلیمتر در عرض برابر با 1800 میلیمتر و در ارتفاع برابر با 1660 میلیمتر است . همچنین فاصله دو محور خودرو برابر با 2620 میلیمتر می باشد.

.

اما در نمای عقب با چهره جدیدی از محصولات جک روبرو هستیم بطوریکه چراغها بزرگ توسط یک نوار کرمی به یکدیگر متصل شده اند.همچنین چراغهای مه شکن و شب رنگ روی سپر توسط نواری قرمز رنگ به هم مرتبط شده اند.

 

با ورود به کابین این کراس اوور برقی پیش از هر چیز قطعات کرمی بکار رفته بر روی غربیلک فرمان و دیگر نقاط کابین جلب توجه می کند.همچنین صفحه نمایش تبلت شکل عریض باعث مدرن شدن نمای داخلی شده است.

 

پیشرانه الکتریکی این خودرو دارای توانی برابر با 150 اسب بخار است اما نکته ای که باعث جلب توجه کارشاسان گردید برد این خودرو با یکبار شارژ بود که توسط این شرکت تحت استاندارد چینی NEDC برابر با 400 کیلومتر اعلام شده است. قابل ذکر است پکیج باتری های 61 کیلوات ساعتی وظیفه تامین انرژی پیشرانه را بر عهده دارد.

منبع خبر: