جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

/توسعه هوش مصنوعی خودروهای گریت وال با کمک اینتل؛

 

«گریت وال» با «اینتل» همکار شد

با همکاری کمپانی اینتل، هوش محصولات آینده گریت وال و همچنین زیرمجموعه های آن بیشتر خواهد شد.  

کمپانی خودروسازی گریت وال موتور که این روزها قراردادهای متعددی با غول های تکنولوژی و صنعت خودروسازی خارجی برای توسعه محصولات خود امضا می کند، این بار به سراغ یکی دیگر از غول های تکنولوژی جهان و یکی از محدود تولید کنندگان و توسعه دهندگان هوش مصنوعی در جهان، یعنی کمپانی "اینتل" رفته و یک قرارداد استراتژیک با این کمپانی پیشرو در جهان امضا کرده است.

امضای قرارداد گریت وال موتور با کمپانی اینتل منجر به توسعه نوآوری های بیشتر در زمینه هوش مصنوعی برای محصولات آینده گریت وال موتور و همچنین زیرمجموعه های آن خواهد شد. هر دو طرف آماده همکاری در زمینه طراحی و توسعه تجهیزات هوشمند کابین و همچنین سیستم های هوشمند ترافیکی هستند و می تواند راه توسعه سیستم های مستقل از راننده مبتنی بر هوش مصنوعی را هموار کند.

 



معاون مرکز فناوری گریت وال موتورز اعلام کرد: همکاری با اینتل، سرعت پیشرفت فناوری های کمپانی خودروسازی گریت وال موتور را بهبود می بخشد و توسعه فناوری های جدید منجر به تکامل هوش مصنوعی و رسیدن به سیستم های رانندگی خودکار خواهد شد.

با امضای قرارداد استراتژی گریت وال موتور با کمپانی اینتل، پردازنده های سری Intel® Atom A3900 در اختیار گریت وال موتور قرار می گیرد و با توانایی محاسباتی قدرتمند، می تواند سرعتی قابل توجه برای پردازش سیستم های سرگرمی داخل کابین، ابزارهای دیجیتالی، سیستم های سرگرمی سرنشینان عقب و... را برای سرنشینان داخل کابین فراهم کند و به هوشمند سازی اتومبیل کمک بسیاری خواهد کرد.

منبع خبر: