شنبه, 1 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

ظهور نیسان لیف اتوتِک در ژاپن

با معرفی نیسان لیف اسپورت شده شاهد رخ‌نمایی چهارمین عضو خانواده‌ی اتوتک نیسان در ژاپن هستیم. پیش از این خودروهای سرنا، نوت و ایکس تریل با این ویژگی‌ها در بازار داخلی نیسان معرفی شده بودند.  


آنچه که باعث تمایز لیف اتوتک با سایر نسخه‌های استاندارد این خودرو می‌شود تغییرات ظاهری و داخلی است که نقطه‌ی آغاز آن‌ها رنگ آبی سفارشی می‌باشد. البته این خودرو را می‌توان با رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و زرد نیز سفارش داد.


لیف اتوتک همچنین دارای تریم متالیک روی جلوپنجره، سپرها و رکاب‌های جانبی، چراغ‌های جلوی LED، آینه‌های جانبی برقی، نشان‌های اتوتک و رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی می‌باشد.


کابین این خودرو از ظاهر مشکی و آبی برخوردار بوده و در برخی بخش‌های صندلی‌ها، پانل درب‌ها، کنسول مرکزی و غربیلک فرمان از پوشش چرمی بهره می‌برد. تکمیل کننده‌ی این ترکیب هم دوخت‌های آبی است. تریم چوب مانند، نشان اتوتک در پشت آمپرها و صندلی‌های جلو نیز از دیگر ویژگی‌های این خودروی الکتریکی می‌باشند.


لیف اتوتک مختص بازار ژاپن بوده و از 21 ژوئن با دو تریم متمایز به نام‌های لیفت اتوتک و لیف ای پلاس اتوتک عرضه خواهد شد. این دو خودرو به ترتیب قیمت 35609 و 40148 دلاری دارند. شایان ذکر است قیمت پایه‌ی نسخه‌های استاندارد این دو خودرو در ژاپن برابر با 29377 و 37703 دلار می‌باشد. مدل نیسموی لیف الکتریکی را نیز می‌توان با پرداخت 36529 دلار خریداری کرد.

منبع خبر: