پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

کیا کادنزا فیس لیفت معرفی شد

شرکت خودروسازی کیا تحت برند K7، خودروی کیا کادنزا فیس لیفت را به طور رسمی رونمایی کرد و در آینده باید منتظر معرفی و ارائه اطلاعات فنی نسخه های بین المللی آن باشیم.  

کمپانی خودروسازی کیا برای شروع نیمه دوم عمر کادنزا و همچنین خرید فرصت برای طراحی و ساخت نسل جدید آن، نسخه فیس لیفت کیا کادنزا با تغییرات بسیار خوب و امکانات جدید را تحت برند K7 در کشور کره جنوبی معرفی کرده است و تمامی مشخصات در نظر گرفته شده برای این مدل با تغییراتی اندک، برای نسخه های بین المللی اتومبیل نیز در نظر گرفته خواهد شد و برهمین اساس می توانیم به مشخصات فنی آن برای نسخه های بین المللی نیز استناد کنیم.

 

کیا کادنزا



این تغییرات تنها 3 سال بعد از معرفی نسل دوم کیا کادنزا اعمال شده است و نشان از اهمیت کیا به خودروی سدان لوکس خود دارد و به دنبال افزایش مخاطب و فروش بیشتر آن در بازارهای بین المللی است. هرچند کیا با تغییرات بسیار زیاد و اساسی که بر روی این برند خود ایجاد کرده است، بسیار بالاتر از طراحی و ارائه یک نسخه فیس لیفت عمل کرده است.

 

کیا کادنزا



اگر به طراحی نسخه اصلی و نسخه فیس لیفت و مقایسه سریع آنان در بخش ظاهری نگاه کنیم، می توانیم به تغییراتی اساسی بر روی چراغ های پیشانی، جلوپنجره اتومبیل و یا حتی مجموعه سپر اتومبیل و قالب گیری 2 ورودی کوچک هوا در اطراف سپر اشاره کنیم و در بخش عقب اتومبیل هم این تغییرات ادامه داشته و شاهد خروجی اگزوز جدید در موقعیت قبلی و یا حتی حجیم تر ساختن مجموعه سپر اشاره داشت، هرچند بزرگ ترین تغییر عقب برای خودروی کیا کادنزا مربوط به چراغ های خطر و اتصال آنان به یکدیگر اشاره داشت که جذابیت اتومبیل را در مقایسه با نسخه اصلی چندین برابر کرده است.

 

کیا کادنزا


ظاهر بیرونی اتومبیل تمام تغییرات کیا بر روی کیا کادنزا فیس لیفت نبوده است و در داخل کابین هم شاهد تغییراتی بزرگ و اساسی هستیم. این خودرو یک غربیلک فرمان جدید دریافت کرده است، صفحه نمایشگر 12.3 اینچی جدید در کنسول مرکزی نصب شده و همچنین شاهد تغییرات زیادی بر روی کنسول مرکزی، کنسول ابزار و همچنین صفحه کیلومتر کاملا دیجیتال اتومبیل هستیم تا همگام با پیشرفت های ظاهری، تغییرات بزرگی را در داخل کابین هم احساس کنیم.

 

کیا کادنزا



در بخش فنی و امکانات جدید کیا کادنزا، شرکت خودروسازی کیا به طور کلی به سیستم های پیشرفته کمک درایو و همچنین موتورهای تزریق مستقیم بنزینی 2.5 لیتری و 3 لیتری اشاره می کند که جزییات بیشتری از آنان ارائه نشده است، اما در ماه نوامبر و کمتر از 5 ماه دیگر نسخه فیس لیفت کیا کادنزا به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا معرفی خواهد شد .

منبع خبر: