پنجشنبه, 30 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

قهرمانی دانش‌آموزان بم در مسابقات طرح دادرس

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بم گفت: دانش‌آموزان این شهرستان بین 17 تیم دادرس از سراسر استان کرمان مقام قهرمانی المپیاد استانی را کسب کردند.  

 احمد سیدی با اشاره به کسب مقام قهرمانی المپیاد استانی و مقام‌های دوم و سوم آیتم‌های آزمون کتبی و اسکان اضطراری المپیاد کشوری توسط داوطلبان هلال‌احمر بم خاطرنشان کرد: دادرس به معنای دانش‌آموز آماده در روزهای سخت است.

وی تصریح کرد: طرح دادرس در روز پنجم دی پارسال همزمان با سالگرد زلزله بم از این شهرستان آغاز شد و دانش‌آموزان بمی موفقیت‌های خوبی در این طرح داشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بم گفت: ما آموزش‌های مربوط به این طرح را از پارسال در چهار شهرستان شرق استان کرمان آغاز کردیم که مدرسه دخترانه فرزانگان بم بین 17 تیم دادرس از سراسر استان مقام اول را کسب کرد.

سیدی افزود: تلاش و پشتکار این دانش‌آموزان سبب شد تا بتوانند این مقام را کسب کنند، زیرا در روزهای پنجشنبه که مدارس تعطیل بودند، آنها به تمرین و فراگیری آموزش‌ها می‌پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات کشوری که 32 تیم از سراسر کشور حضور داشتند، برخی دانش‌آموزان ما در آیتم‌های مختلف توانستند، مقام‌های دوم و سوم را کسب کنند.

سیدی خواستار همکاری تمام ادارات و نهادها برای اجرای هرچه بهتر طرح دادرس شد و یادآور شد: شعار ما در این طرح عبارت است از هر خانواده یک امدادگر تا در زمان بروز حادثه همه خانواده‌ها بتوانند جان افراد حادثه‌دیده را نجات دهند.

منبع خبر: