پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

تجلیل از تیم مدیریت کیفیت درمانگاه تامین اجتماعی بم

با حضور امام جمعه شهرستان بم از تیم همکارانی که در امر استقرار سیستم مدیریت کیفیت مشارکت داشته اند،‌ با اهداء لوح تقدیر، قدردانی بعمل آمد.  

حجت الاسلام والمسلمین قاسم دانشی، امام جمعه شهرستان بم در این جلسه گفت: خدمات سازمان تامین اجتماعی قابل تقدیر است و موفقیتهای این مرکز درمانی در سایه وحدت، همدلی و همکاری بدست آمده است.

وی افزود: همه باید نهایت تلاش و کوشش خود را بکار بگیریم تا از مشکلات مردم گره گشایی کنیم.

امام جمعه بم از حمایتهای دکتر فخر، مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان که زمینه خدمت رسانی بیشتر در درمانگاه بم را فراهم نموده، تشکر و قدردانی کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان نیز طی سخنانی در این جلسه گفت: مفهوم تامین اجتماعی در طول تاریخ شکل گرفته و از جنبه اخلاقی به وجه حقوقی و اجتماعی تغییر پیدا کرده است.

دکتر امین فخر افزود: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه گر کشور است و حاصل مشارکت کارگران، کارفرمایان و دولت است و اصل 29 قانون اساسی نیز برخورداری از تامین اجتماعی را حقی همگانی توصیف کرده است.

دکتر فخر در خصوص ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان استان کرمان گفت: در استان کرمان از طریق واحدهای درمانی تامین اجتماعی و عقد قرارداد با مراکز تشخیصی و درمانی، خدمات به بیمه شدگان ارائه می شود. در سال گذشته 700 میلیارد تومان صرف تولید و تامین خدمات درمانی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان با اشاره به کسب گواهینامه بین المللی ایزو توسط همکاران درمانگاه بم، تصریح کرد: دیدگاه و تمرکز ما در مدیریت درمان استان، ارتقاء کیفیت خدمات،‌مدیریت بهینه منابع، افزایش ضریب کارایی و بهره وری است.

وی همچنین از اجرای طرح خوشرویی در واحدهای درمانی استان به منظور ارتقاء کیفیت نحوه برخورد با مراجعین خبر داد.

منبع خبر: