پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

پیت استاپ،اولین سامانه جامع خدمات خودرویی کشور آغاز به کار کرد

استارت “پیت استاپ” برای نسل نوین خدمات خودرو در ایران. اپلیکیشن پیت استاپ، اولین سامانه جامع خدمات خودرویی کشور امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد.  

صبح امروز و طی مراسمی، پیت استاپ به عنوان اولین سامانه جامع خدمات خودرویی کشور آغاز به کار کرد.

اپلیکیشن پیت استاپ که فعالیت آزمایشی خود را از سال گذشته آغاز کرده بود، صبح امروز و طی مراسمی به صورت رسمی فعالیت خود را در سطح استان‌های تهران و البرز آغاز به کار کرد و از امروز به کلیه خودرو‌های سواری داخلی و وارداتی سرویس دهی خواهد کرد.

 

شهرام عزیزی، مدیر راهبردی شرکت تعمیریاب هوشمند خودرو ایرانیان (پیت استاپ) در زمینه فعالیت‌های این اپلیکیشن گفت:”ما از سال 1396 فعالیت خود را در شرکت تعمیریاب هوشمند خودرو ایرانیان برای ساماندهی خدمات خودرو در فضای دیجیتال آغاز کردیم و با برنامه‌ریزی و پیگیری مراحل و اخذ مجوز‌های لازم، طی دو سال گذشته اپلیکیشن و وبسایت پیت استاپ را راه اندازی و توسعه دادیم. هدف ما در پیت استاپ از آغاز آن بود که سامانه جامعی در زمینه خدمات مرتبط با خودرو ایجاد کنیم و نسخه فعلی پیت استاپ که پس از حدود یک سال آزمایش، امروز به صورت رسمی رونمایی شد، بخش زیادی از این خدمات را پوشش می‌دهد.”

وی در زمینه خدمات ارائه شده در پیت استاپ گفت:”در اپلیکیشن و وبسایت پیت استاپ، هم اکنون بخش‌های پذیرش شبکه تعمیرگاهی، حمل و امداد خودرو، کارشناسی فنی خودرو، خدمات فروشگاهی، کارواش در محل و سرویس‌های دوره ای در محل فعال است و طی هفته آینده، پس از تاییدات نهایی مراجع مسئول، خدمات بنزین در محل نیز فعال خواهد شد.”

عزیزی در زمینه توسعه خدمات پیت استاپ افزود:”تا مهر ماه سال جاری، تمامی خدمات پرداخت دیجیتال مرتبط با خودرو شامل پرداخت قبوض، عوارض جاده‌ای، طرح ترافیک، مالیات و عوارض سالیانه خودرو در پیت استاپ فعال خواهد شد. به علاوه کلیه خدمات بیمه خودرو نیز از طریق اپلیکیشن قابل دریافت خواهد بود.”

مدیر راهبردی پیت استاپ در زمینه خدمات تعمیرگاهی گفت:”هم اکنون با حدود هزار واحد تعمیرگاهی که از بین بیش از 5هزار واحد تعمیرگاهی عضو اتحادیه مربوطه انتخاب شده اند، قرارداد همکاری امضا شده است. تمامی واحد‌های تعمیرگاهی بر اساس استاندارد‌های تعمیرگاهی پیت استاپ انتخاب شده‌اند و بر اساس امتیاز‌دهی کاربران رتبه‌بندی خواهد شد. این تعمیرگاه‌های تایید شده، تمامی خدمات مرتبط با خودرو را ارائه می‌کنند تا نیاز‌های مختلف کابران برآورده شود. اپلیکیشن پیت استاپ بر اساس موقعیت مکانی مورد نظر کاربران، بر روی نقشه موقعیت خدمات درخواستی کاربران را مشخص کرده و کاربر از طریق انتخاب واحد تعمیرگاهی، می‌تواند به طور مستقیم وقت خود را رزرو کرده و از طریق اپلیکیشن به واحد خدماتی مربوطه راهنمایی خواهد شد. تمام خدمات با تخفیف در اجرت و گارانتی ارائه می‌شود و بازرسان پیت استاپ به طور پیوسته بر عملکرد واحد‌های خدماتی نظارت دارند. همچنین کاربران می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را علاوه بر درج در اپلیکیشن، با شماره تلفن 45152 (021) به واحد ارتباط با مشتریان منتقل کنند.”

وی همچنین در زمینه امداد و حمل خودرو افزود:”در زمینه امداد و حمل خودرو، هم اکنون شبکه‌ای از 100 دستگاه خودرو مخصوص حمل و امداد در استان تهران و البرز متعلق به شرکت تعاونی رفاه ایرانیان و عضو خانواده بزرگ پیت استاپ، به کاربران این اپلیکیشن سرویس دهی می‌کنند. با توجه به مشکلات متعددی که در زمینه حمل خودرو توسط رانندگان غیر مجاز برای مالکان خودرو به وجود آمده است، باید یادآوری کنم شرکت تعاونی رفاه ایرانیان، عضو انجمن خدمات پس از فروش خودرو کشور و یکی از چهار شرکت دارای مجوز حمل و امداد خودرو در سراسر کشور است. برای سهولت در امدادرسانی، در اپلیکیشن پیت استاپ، بر اساس موقعیت مکانی خودرو مشترکان و تعیین مبدا و مقصد در نقشه، نزدیک‌ترین خودرو امدادی به کاربر معرفی شده و هزینه‌ها نیز محاسبه خواهد شد و به اطلاع کاربر می‌رسد تا در صورت تایید کاربر، خودرو امداد در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شود.”

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تا یک ماه آینده شبکه حمل و امداد خودرو در سراسر کشور توسعه پیدا خواهد کرد و تا پایان سال جاری، بخش عمده‌ای از استان‌های کشور تحت پوشش خدمات دیگر پیت استاپ قرار خواهند گرفت.

برای دریافت خدمات پیت استاپ نیاز به دانلود اپلکیشن PitStop است. این اپلیکیشن را می‌توانید هم اکنون از طریق Google Play و وبسایت پیت استاپ به آدرس www.irPitStop.com دانلود کنید. نسخه WebApp پیت استاپ برای کاربران iOS در سایت پیت استاپ در دسترس است. اخبار مرتبط با این اپلیکیشن را می‌توانید از وبسایت آن و صفحه رسمی اینستاگرام پیت استاپ به آدرس instagram.com/pitstop.ir دریافت کنید.

منبع خبر: