چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

انتشار تصاویر جاسوسی فیس‌لیفت هیوندای النترا جی‌تی

اوایل سال جاری میلادی نسخه جدیدی از هیوندای النترا GT یا همان هیوندای i30 شناخته شده در بازار جهانی به اسم تریم N Line برای جایگزینی نسخه GT Sport معرفی شد. حالا به تازگی تصاویر جاسوسی از فیس‌لیفت هیوندای النترا جی‌تی یا i30 روی وب‌سایت‌های خبری منتشر شده است.  

بنا به گزارش‌های منتشر شده این خودروی جدید با وجود استتار فراوان می‌توان گفت نسبت به مدل‌های قبلی تغییر فراوانی پیدا کرده است. برای مثال سپر جلوی خودرو طراحی به همراه چراغ‌های جلو طراحی جدیدی پیدا کرده است. از سوی دیگر ضربه‌گیرها و چراغ‌های مه‌گیر و شبکه توری برای ورودی هوا به پیشرانه خودرو طراحیشان 180 درجه فرق کرده‌ است.

 

یکی دیگر از نکات جالب درباره این خودرو پوشاندن لوگوی هیوندای و نشان دادن درب شارژ این خودرو به منظور مجهز بودن به سیستم پلاگین هیبریدی است و حدس زده می‌شود که سیستم هیبریدی که هیوندای برای این خودرو در نظر گرفته است شبیه به مدل سید اسپرت واگن پلاگین هیبریدی باشد که توسط برند کیا در حال ساخت و تولید هست.

کارشناسان خودرو انتظار دارند تغییرات زیادی را در درون کابین این فیس‌لیفت مشاهده کنند برای نمونه سیستم سرگرمی و اطلاعات و ایمنی این خودروی جدید باید به روز رسانی شود. البته تا روز رونمایی از این خودرو ممکن است تغییرات اندک یا چشمگیری در برای این خودروی محبوب رخ دهد. نظر شما درباره محصولات برند هیوندای در کشور خودمان چیست؟ آیا می‌توان انتظار دیدن مدلهای جدید را از این برند کره‌ای در بازار ایران داشت؟

منبع خبر: