پنجشنبه, 30 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

رنگ‌ها و تجهیزات ایمنی جدید برای هیوندای توسان 2020

هیوندای توسان 2020 با رنگ‌های بدنه‌ی جدید و برخی تجهیزات متفاوت رونمایی شد.  


البته انتظار رنگ‌های متمایزی را نداشته باشید چراکه هیوندای تنها رنگ‌های قبلی را با نمونه‌های جدید از همان رنگ جایگزین کرده است. برای مثال رنگ نقره‌ای مولتن جای خود را به رنگ نقره‌ای استلار داده و رنگ مگنتیک فورس هم جای خاکستری را گرفته است. دو رنگ سفید دیگر نیز در دسترس خریداران می‌باشد.


از آنجایی که توسان در سال گذشته فیس لیفت سنگینی را پشت سر گذاشت بنابراین انتظار تغییرات چشمگیری را برای مدل سال 2020 نداریم. توسان 2019 استفاده از پیشرانه‌ی 1.6 لیتری توربوی 175 اسبی را کنار گذاشت و قلب آهنین 2.4 لیتری تنفس طبیعی 181 اسبی جای آن را گرفت. این پیشرانه هم‌اکنون با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.


پیشرانه‌ی پایه‌ی هیوندای توسان 2020 همان نسخه‌ی 2 لیتری با قدرت 161 اسب بخار است. همچون گذشته مدل‌های 2 لیتری در تریم Value و SE، مدل‌های 2.4 لیتری با تریم های SEL، اسپورت، لیمیتد و اولتیمیت عرضه می‌شوند.


این کراس اوور کره‌ای با تجهیزات ایمنی استاندارد زیادی عرضه می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دستیار پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار توجه راننده اشاره کرد. سیستم‌های اضافه‌تری همچون تشخیص عابران پیاده، دستیار نوربالا، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، پایش محیطی و کروز کنترل هوشمند نیز در دسترس خریداران می‌باشد.


از نظر تجهیزات ارتباطی و رفاهی هم می‌توان به صفحه لمسی 7 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی، شارژ بی‌سیم و سرویس پکیج بلولینک سفارشی و… اشاره کرد.

منبع خبر: