پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

حیات اصلاح طلبان در دستان شورای نگهبان.

 

اختلاف نظر دکتر عارف و کرباسچی مثل بحث طلبگی آملی لاریجانی و یزدی است

حسین مرعشی در گفتگو با خبرآنلاین درباره اختلافات میان اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان هیچ زاویه ای باهم ندارند. الان آقایان یزدی و آملی لاریجانی علیه همدیگر حرف زدند، یعنی باهم اختلاف دارند؟عارف و کرباسچی هم بحث‌طلبگی می کنند.اصلاح‌طلبان هیچگاه از کسی باج نمی‌خواهند.  

وی با کنایه به کدخدایی که گفته بود «دعوای میان آیت‌الله یزدی و آملی لاریجانی دعوای طلبگی و طبیعی است» گفت: جبهه اصلاحات آنقدر منسجم است که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را از درون بپاشد، الا خداوند متعال؛ اگر خدا اراده کند مسئله فرق می کند . اختلاف‌نظرهای طلبگی در میان اصلاح‌طلبان همواره  وجود داشته است، همان‌طور که دعوای بین آقایان یزدی و  آملی لاریجانی بحث طلبگی تعبیر مبشود پس میتوان نتیجه گرفت اختلاف نظر بین آقایان دکتر عارف و  کرباسچی هم طلبگی است.

مرعشی اضافه کرد: حالا گاهی هم برای اینکه فضا خیلی آرام نباشد - ما چون نمی‌توانیم به شورای نگهبان اعتراض کنیم ناگزیر میشویم به خودمان انتقاد کنیم.

سخنگوی حزب کارگزان سازندگی درباره انتقادهایی که به عارف و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می‌شود هم پاسخ جالبی داد. او گفت: دکترعارف رئیس شورای  عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و به صورت کاملا دموکراتیک انتخاب شده‌اند. در شورای عالی سیاستگذاری همه هماهنگی‌های انتخاباتی انجام می‌شود و ان‌شاءالله شخصیت‌های تراز اول را با رعایت خطوط قرمز نظام و رهبری معرفی خواهیم کرد و انتخابات را هم خواهیم برد.

منبع خبر: