سه‌شنبه, 28 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

نسل جدید هیوندای ورنا رونمایی شد

نسل جدید هیوندای ورنا به تازگی در نمایشگاه چنگدو چین در معرض عموم قرار گرفت. هیوندای ورنا چهره کاملاً جدیدی پیدا کرده و شاید بسیاری انتظار چنین تغییری را پس از فیس لیفت سال 2017 نداشتند.  

نمای جلوی این خودرو کاملاً متفاوت از مدل فعلی بوده، اما طراحی کلی ورنا 2020 حدودی شبیه سایر سدان‌های هیوندای از جمله سوناتا جدید و النترا شده است. چراغ های جلوی این خودرو دارای حالتی خشن و تیز دارند که در قسمت پایین آن چراغ‌های روشنایی در روز تعبیه شده است. ضمناً، ورنای جدید به جلوپنجره شش ضلعی با ظاهری جدید و قسمت های کرومی بزرگ‌تر و لوگوی این برند مجهز شده است.نسل جدید هیوندای ورنا رونمایی شد

با حرکت به سمت عقب ورنا چراغ‌های جدیدی را می‌بینید که توسط نوار‌های LED به هم متصل شده‌اند و شباهت بسیاری به چراغ‌های نصب شده در هیوندای سوناتا دارد. در نمای جانبی خودرو نیز رینگ‌های آلیاژی برش الماسی دیده می‌شود که چهره بهتری را به این خودرو می‌دهد.

طبق اطلاعات دریافتی از کابین ورنا 2020، این خودرو دارای سیستم سرگرمی اطلاعاتی جدید با صفحه نمایش بزرگ‌تر است. هیوندای تاکنون اطلاعات خاصی را در مورد تجهیزات این خودرو منتشر نکرده است ولی انتظار می‌رود ورنا جدید به امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، شارژ بی‌سیم، سانروف برقی، کنترل کروز و…  مجهز باشد.نسل جدید هیوندای ورنا رونمایی شدورنا جدید در چین با موتور 1.4 و 1.6 لیتری D-CVVT بنزینی عرضه خواهد شد، در هند نیز موتورهای جدید 1.5 لیتری بنزینی و دیزلی در دسترس خواهند بود. گیربکس ارائه شده برای این خودرو 6 سرعته اتوماتیک یا ضریب پیوسته CVT است.نسل جدید هیوندای ورنا رونمایی شدهیوندای ورنا مدل 2020 احتمالاً در ماه مارس سال آینده وارد بازار هند می‌شود.

منبع خبر: