پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

جدیدترین شرایط فروش لیفان ایکس60 اتوماتیک (آذر 98)

افزایش قیمت محصولات داخلی و خارجی باعث شده تا شرکت‌های خودروساز از این فرصت استفاده کرده و اقدام به ارائه شرایط فروش مختلفی نمایند که بسیاری از آنها به منظور افزایش قدرت خرید و دسترسی بهتر مشتریان به خودروهاست. کرمان موتور از جمله شرکت‌هایی است که در حال حاضر شرایط فروش فعال و مختلفی داشته و طرح جدیدفروش لیفان ایکس60 اتوماتیک را عرضه کرده است.  

 شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش یکی از محصولات  خود خبر داد که کمی متفاوت از سایر طرح‌های این شرکت بوده و خودرویی با مدل دو سال قبل به مشتریان عرضه خواهد شد. لیفان ایکس60 اتوماتیک  مدل 96 وبه قیمت 115 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

لیفان ایکس60 از جمله خودروهای شاسی بلندی است که آرزوی دسترسی بسیاری از مردم را به یک خودروی کراس اوور محقق کرد و توانست متفاوت از خودروهای شاسی بلند چینی هم‌رده خود، در بازار شناخته شود. حالا پس از چند وقت توقف فروش این خودرو، کرمان موتورمجددا از شرایط فروش جدید این مدل خبر می دهد .

قیمت اعلامی  شرکت برای خودروی صفر این مدل مناسب بنظر میرسد چرا که مدل‌های جدیدتر آن با قیمتی در حدود 130 تا 140 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرند و پیش بینی میشود که اینطرح فروش از استقبال قابل توجهی برخوردار شود. قابل ذکر است که موعد تحویل این خودرو 30 روز کاری بوده و امکان استفاده از تسهیلات خرید برای این خودرو نیز مهیاست که با بازپرداخت در قالب چک‌های 3 ماهه به مشتریان عرضه می‌شود.

مشتریان متقاضی خرید از محصولات کرمان موتور بایستی توجه کنند که ثبت سفارش در طرح‌های فروش این شرکت دارای شرایط کلی است که برای مشاهده این شرایط، می‌توانید روی این لینک کلیک کنید. بدیهی است عدم رعایت هر کدام از این موارد، منجر به لغو سفارش شما خواهد شد.

منبع خبر: