چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

تیگو5، چطور شاسی بلند خانواده شد

بازار خودرو ایران نیز چون سایر بازارهای جهانی در سال های اخیر با باز شدن نسبی دروازه ها تمایل زیادی به خودروهای شاسی بلند پیدا کرد.  

با باز شدن دروازه های کشور، مدل های گوناگون شاسی بلند به بازار ایران راه یافت و کم کم خودروسازان داخلی نیز به سمت تولید اینگونه خودروها رفتند و از سوی دیگر چینی ها به خوبی بازار ایران و نیازهای آن را شناختند و انواع خودروهای شاسی بلند خود را به بازار کشور فرستادند.

اولین برند چینی که به بازار ایران راه یافت شرکت مدیران خودرو بود که اتفاقا نخستین خودروی شاسی بلند چینی را نیز با نام ایکس 33 وارد بازار کرد، شرکت مدیران خودرو در سال 94 تصمیم گرفت تا برای ورود به رقابت و بازار شاسی بلندهای نسبتا لوکس وارداتی یک محصول جدید را معرفی کند و آن خودروی تیگو5 بود، خودرویی که در سال 2014 نیز در بازار کشور چین معرفی شد و توانست موفقیت قابل قبولی را کسب کند.

تیگو5، خیلی زود در بازار ایران توانست محبوبیت بالایی بدست آورد و موفق به فروش نزدیک به 40 هزار دستگاه شد، بسیاری به این خودرو لقب شاسی بلند خانواده را داده اند.

 

تیگو5



دلایل اصلی موفقیت تیگو5 در بازار ایران را می توان اطاق جادار و ارتفاع بالای خودرو که حس یک خودروی توانمند شاسی بلند را می دهد، دانست و همچنین این خودرو دارای اطاق مستحکم و ایمن و مجهز به امکانات لازم ایمنی است که دارای 5 ستاره کامل ایمنی می باشد.

با توجه به شرایط فعلی بازار و توقف عرضه خودروهای وارداتی و بسیاری از مونتاژی ها و بروز مشکلاتی در عرصه خدمات پس از فروش این خودروها، در حال حاضر تیگو5 دارای خدمات پس از فروش مناسب و مطلوبی است که با گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر در کنار گارانتی 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان از امتیاز ویژه ای در کنار قابلیت های فنی و کیفی برخوردار است.

منبع خبر: