پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

جدیدترین شرایط پیش فروش جک اس5 کرمان موتور (دیماه 98)

گرانی خودروهای داخلی و خارجی باعث شده تا عملا شرکت‌های خودروساز اقدام به ارائه طرح پیش فروش بلندمدت برای محصولاتشان کنند که طبیعتا بخشی از نیاز مشتریان را پاسخ می‌دهد. از جمله این خودروها می‌توان به محصولات خانواده جک از جمله s5اشاره کرد که در بازار محصولات چینی، از استقبال و تقاضای خوبی برخوردار هستند .  

شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش قطعی و غیرقطعی جک اس5 رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند با استفاده از تسهیلات ارائه شده توسط این شرکت اقدام به ثبت سفارش کرده و خودروی خود را در تاریخ اعلام شده تحویل بگیرند.

گفتنی است که این خودرو به روش‌های مختلف برای مشتریان عرضه شده و مشتریان با توجه به نقدینگی خود امکان ثبت سفارش خواهند داشت و از سوی مقابل نیز تسهیلات با مبالغ بسیار بالا برای ایشان در نظر گرفته شده است. از جمله نکات مهم قابل ذکر برای این شرایط فروش می‌توان به عدم دریافت بهره برای تسهیلات ارائه شده اشاره کرد که تخفیف قابل ملاحظه‌ای برای خریداران محسوب میشود. مشتریان متقاضی خرید برای ثبت سفارش بایستی به نمایندگی های کرمان موتور در سرتاسر کشور مراجعه کرده و با واریز پیش پرداخت تعیین شده ، سفارش خود را نهایی نمایند.

همچنین مشتریان از تخفیف 5 میلیون تومانی این شرکت برای خرید این خودرو بهره‌مند می‌شوند که در کنار تخفیف قابل ملاحظه برای حذف بهره تسهیلات، جذابیت خرید این محصولات را برای مشتریان بیش از پیش می‌کند. تمامی خودروها با مدل 99 به مشتریان تحویل داده خواهد شد و بازپرداخت اقساط نیز به صورت 18 ماهه خواهد بود.

برای مشاهده جزئیات قوانین و مقررات ثبت سفارش در طرح‌های فروش کرمان موتور روی این لینک کلیک کنید. بدیهی است عدم رعایت این قوانین منجر به رد درخواست شما برای خرید این محصولات خواهد شد.

منبع خبر: