جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

پیش فروش جک S3 اتوماتیک ویژه نیمه اول بهمن ماه + جدول

گروه خودروسازی کرمان موتور از روز سه شنبه 1 بهمن ماه و در فروش ویژه نیمه اول بهمن ماه این شرکت، شرایط فروش "جک S3" در مدل اتوماتیک را در قالب طرح "پیش فروش" اعلام کرده است و مشتریان می توانند سه نوع انتخاب برای پیش پرداخت از سوی کرمان موتور داشته باشند.  

 

شرایط پیش فروش جک S3 اتوماتیک به شرح ذیل می باشد:

پرداخت در دو مرحله

پرداخت مبلغ ۱,۰۸۷,۵۰۰,۰۰۰ریال با ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تخفیف در مرحله اول که مابقی آن همزمان با ارسال دعوت نامه باید پرداخت گردد.سود مشارکت این طرح ۲۱ درصد در نظر گرفته شده است. در صورت پرداخت مبلغ خودرو به صورت دو مرحله ای وضعیت سند خودرو آزاد است و در رهن شرکت نمی باشد.

پرداخت در سه مرحله

برای ثبت نام در این طرح باید مبلغ ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال همزمان با ثبت نام خودرو پرداخت نمایید. در مرحله دوم مبلغ ۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰ ریال دریافت می گردد. مابقی قیمت خودرو باید در زمان ارسال دعوت نامه پرداخت شود. سود مشارکت در این طرح ۱۹ درصد و وضعیت سند آزاد است. همچنین تخفیف ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریالی در این روش برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

پرداخت در چهار مرحله

در این روش قیمت کل خودرو در ۴ مرحله صورت می گیرد. مبلغ ۶۵۲,۵۰۰,۰۰۰ ریال در زمان ثبت نام دریافت می گردد. در دو مرحله بعد باید مبلغ ۲۶۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال پرداخت شود. تکمیل پرداخت در زمان ارسال دعوت نامه انجام می گیرد. سود مسارکت در این روش ۱۷ درصد و سند در رهن شرکت است. قابل ذکر است که تسهیلات ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریالی با بازپرداخت ۱۸ماهه و با سود ۹ درصد در این طرح وجود دارد.

«رنگ های ارائه شده در این طرح سفید و مشکی است»

برای آشنایی بیشتر با این کراس اوور چینی، ویدیوی تست و بررسی جک S3 را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.

منبع خبر: