جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

معرفی فیس‌لیفت کیا کادنزا برای آمریکای شمالی در نمایشگاه شیکاگو

اواسط سال گذشته کیا نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان فول سایز کادنزا را برای اولین بار در کرهٔ جنوبی معرفی کرد و حالا در نمایشگاه شیکاگو این ماشین را برای آمریکایی‌ها هم معرفی کرده است.  

 کادنزا فیس‌لیفت از چراغ‌های جلوی LED چند لنزی جدید با دی‌لایت‌های LED بازطراحی شده، کاپوت بازطراحی شده، جلوپنجرهٔ جدید با طرح آبشار عمودی، سپر عقب جدید، درب صندوق بازطراحی شده و چراغ‌های عقب LED جدید برخوردار شده است.

در داخل خودرو نیز تغییرات قابل‌توجهی صورت گرفته که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به طراحی جدید داشبورد، صفحه آمپر جدید با نمایشگر 4.2 اینچی TFT استاندارد، نمایشگر بزرگ‌تر 12.3 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، نورپردازی داخلی LED چندرنگ، تریم چرم ناپا برای صندلی‌ها در دو رنگ قهوه‌ای و خاکستری، سه پورت USB اضافی، شارژر بی‌سیم سریع 10 واتی گوشی‌های هوشمند و کلید هوشمند جدید با استارت پیشرانه از راه دور اشاره کرد.

کیا همچنین تکنولوژی‌های کمک‌رانندهٔ کادنزا را هم بروز کرده که شامل هشدار برخورد جلو، دستیار جلوگیری از برخورد جلو با قابلیت تشخیص عابرین پیاده و دوچرخه‌سواران، کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و حرکت دوباره، دستیار نوربالا، دستیار جلوگیری از برخورد در نقاط کور، دستیار رانندگی در بزرگراه و سیستم خروج ایمن می‌شود که در صورت تشخیص ترافیک در اطراف خودرو، هنگامی‌که راننده یا سرنشینان درها را باز کنند به آن‌ها هشدار می‌دهد از خودرو خارج نشوند.

کیا کادنزا مدل 2020 اما همچنان صرفاً با همان پیشرانهٔ 3.3 لیتری V6 قبلی ارائه می‌شود که 290 اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک تحویل چرخ‌های جلو می‌دهد.

رئیس کیا موتورز آمریکا «مایکل کول» در مورد کادنزای جدید می‌گوید:

کادنزا به جذب خریداران جدید و لوکس‌گرا به کیا ادامه می‌دهد. به عقیدهٔ ما، بسیاری از خریداران هنوز هم علاقه یا نیازی به کراس‌اوورها ندارند اما خواهان خودرویی با فضای داخلی فراوان و صندوق بار بزرگ هستند. کادنزا انتخاب مناسبی برای این افراد است و نسخهٔ بروز شدهٔ مدل 2020 با نیازهای آن‌ها مطابقت دارد

منبع خبر: