شنبه, 1 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

انتشار تصاویر رسمی از هیوندای آی20؛

 

نسل جدید هیوندای i20 در راه است

با انتشار تصاویر رسمی خودروی هاچ بک هیوندای i20 نسل جدید، شرکت خودروسازی هیوندای خود را برای نمایشگاه ژنو 2020 آماده کرده است.  

چند روز پیش کمپانی خودروسازی هیوندای با انتشار تیزرهای گرافیکی، خبر از معرفی نسل جدید هیوندای i20 در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس داد و و باتوجه به این تصاویر پیش نمایش می توانستیم یک ذهنیت اولیه از طراحی ظاهری نسل جدید این خودرو داشته باشیم.

حال بدون هیچگونه اطلاعات تکمیلی، تصاویری جدید از خودروی نسل جدید هیوندای i20 منتشر شده است و در واقع پیش درآمدی خواهد بود تا هیوندای خبر از حضور خود در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو دهد.

 




اولین چیزی که در ظاهر خودرو با دیدن تصاویر آن جلب توجه خواهد کرد، تغییرات گسترده بر روی ظاهر اتومبیل خواهد بود که لازمه ورود به یک نسل جدید بوده و شرکت خودروسازی هیوندای تلاش کرده تا بتواند طراحی جدید این اتومبیل را به دیگر محصولات جدید خود نزدیک کند، تقریبا همان طراحی استفاده شده بر روی نسل جدید هیوندای سوناتا که با تغییراتی اندک می توانیم بر روی i20 شاهد آن باشیم و باعث شده تا با گرفتن چراغ های بزرگ و پیشرفته در پیشانی، جلوپنجره بزرگ مشکی رنگ در جلو و همچنین ترکیب چراغ مه شکن و طراحی ورودی هوا در اطراف سپر، ظاهری اسپرت و جذاب تر نسبت به گذشته داشته باشد.

 



علاوه بر قسمت جلو، در بخش عقب نیز شاهد تغییرات بسیار خوبی در مقایسه با نسل فعلی هیوندای i20 هستیم و شرکت سازنده با اضافه کردن چاشنی اسپرت در این بخش، به جذابیت بیشتر آن اضافه کرده است. پیش از این هم شرکت خودروسازی هیوندای اعلام کرده بود که اطلاعات مورد نیاز راننده را چه در رابطه با عملکرد و چه در رابطه با سرگرمی، در دو صفحه نمایشگر 10.25 اینچی در اختیار راننده قرار می دهد. علاوه بر این، هیوندای کیفیت بالاتر مواد بکار رفته در داخل کابین را به مشتریان خود تضمین می دهد.

 



این تصاویر تنها پیش نمایشی از سوی هیوندای برای معرفی رسمی خودرو در نمایشگاه بین المللی ژنو خواهد بود و این انتظار وجود داشت که هیچگونه اطلاعات فنی همراه آنان نباشد، ولی شایعاتی وجود دارد که این خودرو در نسل جدید خود از موتور سه سیلندر توربوشارژر 1 لیتری و یا موتور چهار سیلندر 1.2 لیتری تنفس طبیعی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، احتمال عرضه نسخه N لاین این خودرو در نسل جدید بسیار بالا است و پیش بینی می شود که از یک موتور توربوشارژر چهار سیلندر 1.6 لیتری با حداکثر قدرت 200 اسب بخاری بهره مند خواهد بود.

منبع خبر: