جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

اخبار گوناگون

 

لغو نمایشگاه ژنو و برنامه جایگزین مک‌لارن

در خبری که تا حدی شوکه کننده بود نمایشگاه خودروی ژنو 2020 به خاطر نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا لغو شد. این نمایشگاه در موعدی دیگر برگزار نخواهد شد و بنابراین تمامی مراسم‌های مهمی که برای معرفی خودروهای جدید در نظر گرفته شده بود برگزار نخواهد شد.  

برخی خودروسازان قبلاً زمان معرفی خودروهای جدید در رویدادهای دیگر را اعلام کرده‌اند و حالا نوبت به مک لارن رسیده است.

برخی شرکت‌ها اقدام به معرفی آنلاین محصولات خود خواهند کرد اما مک لارن هوشمندانه‌تر عمل خواهد کرد. با لغو نمایشگاه ژنو، این برند میزبان اولین نمایشگاه سالانه مک لارن در مقر خود در وکینگ انگلستان خواهد بود.

نمایشگاه مک لارن شامل پوشش زنده‌ و کنفرانس خبری خواهد بود و در آن فصل بعدی داستان مک لارن LT به نمایش گذاشته خواهد شد. از آنجایی که قبلاً 600LT از سری خودروهای اسپورت مک لارن تولید شده بنابراین حدس می‌زنیم این خودرو نسخه‌ی LT از مدل خبرساز 720S باشد.

شایعاتی درباره معرفی این خودرو با نام 750LT وجود دارد. پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی این خودرو می‌تواند قدرتی فراتر از 710 اسب بخار داشته باشد. انتظار می‌رود وزن این خودرو نیز کاهش قابل‌توجهی نسبت به 720S داشته باشد. جزئیات دیگری از این خودرو فعلاً منتشر نشده است.

مک لارن این خودرو را سوم مارس و همان زمانی که قرار بود در ژنو حضور یابد معرفی خواهد کرد. شاید رویداد مهم خودرویی در سال جاری لغو شده باشد اما خودروسازان هم‌اکنون فرصتی برای میزبانی از رویدادهای ویژه‌ی خود را دارند. مک لارن و هر خودروساز معتبر دیگری باید این‌گونه وضعیت‌ها را به یک فرصت تبدیل کنند.

 
 
منبع خبر: