جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

خودروسازان خارجی

 

انتشار رندری بحث‌برانگیز از هیوندای توسان 2021 + عکس

پس از گسترش سبد محصولات شاسی‌بلند هیوندای که با معرفی دو خودروی Venue و پالیسید صورت گرفت، این خودروساز کره‌ای در حال توسعه‌ی نسل جدید توسان می‌باشد. توسان از سال 2004 تاکنون در بازار حضور داشته و نسل فعلی آن حدود 5 سال پیش عرضه شده و بنابراین نسل جدید این کراس اوور کامپکت به زودی پدیدار خواهد شد.  

 توسان از سال 2004 تاکنون در بازار حضور داشته و نسل فعلی آن حدود 5 سال پیش عرضه شده و بنابراین نسل جدید این کراس اوور کامپکت به زودی پدیدار خواهد شد.

 

2019-hyundai-tucson-05.jpg
نقشه راه اخیر هیوندای در کارخانه اولسان نشان می‌دهد که تولید نسخه کره‌ای توسان در ماه آگوست شروع خواهد شد اما معرفی رسمی آن چند هفته یا ماه قبل از آن انجام خواهد شد.

 


کانال یوتیوب AtchaCars به منظور راحت‌تر کردن انتظار برای دیدن توسان جدید،رندرهایی از جهت‌گیری طراحی چهارمین نسل توسان را منتشر کرده است. این رندرها به‌طور قابل‌توجهی بر پایه تصاویر جاسوسی نسخه‌های پیش‌تولیدی و همچنین کانسپت ویژن T شکل گرفته‌اند.

 

2021-hyundai-tucson-rendering5.jpg
انتظار می‌رفت که طراحی این خودرو تغییر یابد اما حجم تغییرات در این خودرو ظاهراً بسیار زیاد خواهد بود و این رندر نیز چنین چیزی را نشان می‌دهد. سانگ یوپ لی معاون مرکز طراحی هیوندای چندی پیش گفته بود که محصولات جدید هیوندای همه را انگشت به دهان خواهد کرد. اندرو توتاهی مدیر برنامه‌ریزی تولید این برند نیز سال پیش با اشاره به توسان 2021 گفته بود که این خودرو از نظر بصری بسیار جالب‌توجه خواهد بود.

 

2021-hyundai-tucson-rendering10.jpg
با توجه به محصولات جدید این برند همچون الانترا و سوناتا فکر می‌کنیم هیوندای چیز ویژه‌ای برای نسل جدید توسان آماده کرده است. دیگر کراس اوورهای این شرکت نیز طراحی متمایزی داشته و سانتافه هم که طراحی جالبی دارد به زودی فیس لیفت خواهد شد.

 

2021-hyundai-tucson-rendering7.jpg
اواخر سال جاری میلادی می‌توانیم نسل جدید توسان را ببینیم. همچنین تائید شده این خودرو به‌صورت هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیز عرضه خواهد شد. نسخه داغ‌تر N Line نیز در دستور کار بوده اما ظاهراً کره‌ای‌ها به دنبال تولید مدل کامل N با حداقل قدرت 340 اسب بخاری و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت زیر 6 ثانیه‌ای نیز هستند. نیازی به گفتن نیست که توسان N احتمالی به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد.

منبع خبر: