پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

تائید تولید هیوندای پروفسی و 45 کانسپت

قرار بود هیوندای در نمایشگاه خودروی ژنو از کانسپت برجسته پروفسی رونمایی کند اما این رویداد معتبر به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد. البته کره‌ای‌ها این کانسپت را به‌صورت آنلاین رونمایی کردند و به نظر می‌رسد بازخوردهای مثبتی نیز دریافت شده است. اگر یکی از طرفداران پروفسی کانسپت هستید پس خبرهای خوبی برایتان داریم.  

این خودروساز کره‌ای تائید کرده پروفسی و 45 کانسپت وارد خط تولید خواهند شد. اولین مدلی که خط تولید را ترک خواهد کرد نسخه تولیدی کانسپت 45 خواهد بود و پس از آن نیز مدل تولیدی بر پایه پروفسی ظاهر خواهد شد.

معاون ارشد این شرکت گفته است:

نسخه تولیدی پروفسی پس از تولید کانسپت 45 وارد بازار خواهد شد. 45 بیشتر از دهه 70 میلادی الهام گرفته اما استایل شاسی بلندهای مدرن را وارد کلاس رده میانی می‌کند. پروفسی هم از دوران دهه 30 الهام گرفته است. این دو خودرو نشان دهنده‌ی توانایی‌های ما از نظر گستردگی بحث طراحی هستند.

پروفسی به نسل بعدی آیونیک تبدیل خواهد شد و در سال 2021 پدیدار می‌شود. این خودروی دوستدار محیط‌زیست از پلتفرم E-GMP مشترک با نسخه تولیدی 45 کانسپت استفاده خواهد کرد. شایان ذکر است نسخه تولیدی 45 نیز تا پیش از پایان سال جاری معرفی می‌شود.

مدیر هیوندای ادامه می‌دهد:

پلتفرم اسکیت بورد الکتریکی دارای اورهنگ کوتاه بوده و ما می‌توانیم کابین را برای ایجاد فضای بیشتر بکشیم. پروفسی سدان آینده است اما از انواع مدل‌های مرسوم نیست و فضای زیادی در داخل خود خواهد داشت.

 
منبع خبر: