پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

پیام مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان به مناسبت روز جهانی کارگر

روز جهانی کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل و قدردانی از زحمات طاقت فرسا و فداکاری های کارگران شریف است.  

به گزارش روابط عمومی مهندس محمدرضا شه بخش مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه کارگری شاغل در منطقه ارگ جدید تبریک گفت. وی تأکید کرد دستاوردهای بی نظیری که در عرصه خودباوری و توسعه صنعت خودروسازی غیر دولتی کشور در جنوب شرق استان کرمان بدست آمده، مدیون تلاش و نقش هوشمندانه و هدفمند همه کارگران عزیز شاغل در واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بوده است.

وی افزود اگرچه سرمایه و تکنولوژی نقش مؤثری در بالندگی و توسعه کشور دارند اما تحقق آرمان های بزرگ جمهوری اسلامی ایران در سالی که جهش تولید نامگذاری شده جز با ارج نهادن به تلاش ها و ایده های خلاق کارگران عزیز میسر نیست و تنها این طبقه شریف هستند که با دستان پرتوان خود موجبات چرخش صنعت و تولید کشور را فراهم آورده و به زندگی و حیات جامعه نشاط و رونق می دهند. ما بر این باوریم که استقلال اقتصادی کشور حاصل نخواهد شد مگر اینکه جامعه کارگری به عنوان موتور محرکه تولید و توسعه به جایگاه و منزلت واقعی خود دست یابد و  به مدد جامعه کارفرمایی و دولت یکدل و متحد برای ساختن ایرانی آباد و پیشرفته تلاش نماید.

ایشان افزود برای عینیت بخشیدن به این آرمان باید همه بکوشیم تا زمینه رشد و ارتقاء کیفیت کار جامعه کارگری را فرهم آوریم و کارگران عزیز نیز با درک شرایط جامعه همواره به آگاهی، دانش و مهارت های خویش بیافزایند.

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان