پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

اخبار گوناگون

 

رندری جالب از نسل بعدی کیا کادنزا

کیا کادنزا اگرچه سال پیش در کره جنوبی و امسال در شیکاگو فیس لیفت شده اما در آینده‌ای نه چندان دور وارد نسل جدید خود خواهد شد. حداقل تصاویر جاسوسی منتشر شده از این خودرو چنین چیزی را نشان می‌دهند زیرا نسخه‌های پیش‌تولیدی آن در ماه‌های اخیر به کرات دیده شده‌اند.  

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات نسل جدید کادنزا یا K7 در کره جنوبی جلوپنجره بزرگ آن با لوگوی جدید کیا خواهد بود. وبسایت AtchaCars نیز با توجه به این جزئیات رندرهایی از این سدان فول سایز را طراحی کرده است.

البته باید گفت جلوپنجره و دیگر عناصر طراحی بخش جلوی این رندرها کمی آینده نگرانه طراحی شده‌اند. البته ابعاد جلوپنجره اصلاً مایه تعجب نیست زیرا اکثر برندها از روش “هرچه بزرگ‌تر بهتر” برای جلوپنجره محصولات خود استفاده می‌کنند؛ اما موضوع مهم در این رندرها لوگوی جدید کیا در بالای جلوپنجره دماغه ببری این برند می‌باشد.

اگر به خاطر داشته باشید همین سال پیش بود که لوگوی جدید کیا در رسانه‌ها دیده شد. البته این اولین باری نیست که لوگوی کیا دیده می‌شود. کانسپت Imagine این برند که سال پیش در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمد از نشان متفاوتی استفاده می‌کرد اما آن لوگو دارای برخی تفاوت‌ها با نمونه‌ی ثبت شده در اداره ثبت اختراعات و مالکیت معنوی کره جنوبی بوده است.

کیا قبلاً تائید کرده این لوگوی جدید تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. رئیس کیا موتورز گفته است:

نشان جدید شرکت شبیه نمونه‌ی بکار رفته در خودروی مفهومی Imagine بوده اما برخی تفاوت‌ها را نشان خواهد داد.

آیا نسل جدید کادنزا اولین خودرویی خواهد بود که لوگوی جدید کیا را نشان می‌دهد؟ احتمال این کار کم است زیرا انتظار نمی‌رود این خودرو به این زودی‌ها معرفی شود.

 
 
منبع خبر: