جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

هیوندای و معرفی نایت ادیشن از کُنا

 

نایت ادیشن با تغییری شگرف آماده عرضه برای سال ۲۰۲۱

هر روز شرکت های خودرو سازی برای جلب مشتری با هم رقابت می کنند و این بار نوبت به هیوندای کنا نایت ادیشن ۲۰۲۱ رسیده که با تغییری شگرف چشم همگان را به خود متمرکز کنددارد.کراس اوور جمع و جور کمپانی هیوندای است که از سال ۲۰۱۷ تا کنون روی خط تولید قرار گرفته است.کنا در زمان معرفی یکی از متفاوت ترین محصولات بازار جهانی خودرو از منظر طراحی بود؛ بویژه چراغ های اصلی جلوی آن که با الگوی نامتعارف خود به شدت جلب توجه می کرد.  

 کنا نایت ادیشن جدید از ماه سپتامبر در آمریکا عرضه خواهد شد. این خودرو شاستی از تجهیزاتی همچون چراغ‌های LED و رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره‌رنگ سود می‌برد.

خودرو شاستی

خودرو شاستی ‌بلند سفارشی هیوندای عناصر تیره‌رنگ زیادی در بدنه دارد. این شرکت خیلی وارد جزئیات نشده اما به نظر می‌رسد این عناصر مشکی براق در آینه‌ها و اطراف جلوپنجره بکار رفته‌اند. خود خودرو نیز با رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید در دسترس می‌باشد.

هیوندای کنا نایت اشاره‌ای به تغییرات کابین نداشته اما گفته که این خودرو از پدال‌های آلیاژی و عناصر مشکی براق برخوردار شده است. ظاهراً این عناصر تیره در دستگیره درب‌ها بکار رفته‌اند و مورد عجیب اینکه ورودی‌های هوا طرح نقره‌ای دارند.

خودرو شاستی هیوندای کنا نایت

نیروبخش کنا نایت ادیشن ۲۰۲۱ پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو است که قدرت ۱۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۲۶۴ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند و احتمالاً یک سیستم چهار چرخ محرک را نیز می‌توان سفارش داد.

هیوندای

اگرچه هیوندای تقریباً به موضوع خاصی درباره این محصول سفارشی اشاره نکرده اما وجود پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو حاکی از انتخاب تریم لیمیتد یا اولتیمیت برای معرفی نسخه نایت ادیشن است. اگر این‌گونه باشد انتظار داریم خودروی موردبحث به صندلی‌های چرمی، سانروف، صفحه‌نمایش ۷ یا ۸ اینچی و اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز باشد.

دیگر تجهیزات این خودرو عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم صوتی اینفینیتی با ۸ بلندگو، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، ورود هوشمند و استارت دکمه‌ای، آینه وسط الکتروکروماتیک، صفحه‌نمایش ۴.۲ اینچی بین پشت آمپرها و…

هیوندای کنا نایت

قاعدتاً کنا نایت ادیشن ۲۰۲۱ به سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده متعددی همچون هشدار نقاط کور، دستیار تغییر لاین حرکتی و پیشگیری از برخورد از جلو و… مجهز شده است.

منبع خبر: