جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

آیا خبری از «کارمانیا» در راه است؟

شرکت خودروسازی کارمانیا شب گذشته پوستری را در صفحه اول وب سایت رسمی اش منتشر کرد که به نظر می رسد نشان دهنده تحرکات و خبرهای جدید از این مجموعه باشد.  

در این پوستر جمله ای از «گابریل گارسیا مارکز» نویسنده مطرح کلمبیایی نوشته شده که به نظر می رسد مضمون هوای پاک را نشان می دهد. این جمله در کنار تصاویر گرافیکی از محیطی سر سبز و توربین های بادی که نماد انرژی پاک و برق هستند قرار گرفته است.

در این پوستر آمده است : « باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای تحویل دهی. خواه با فرزندی خوب، خواه با باغچه ای سرسبز و اینکه بدانی حتی اگر فقط یک نفر، با بودن تو ساده تر نفس کشیده است، این یعنی تو موفق شده ای»

کارمانیا پیشتر نیز قبل از عرضه یا معرفی محصول یا خدمات جدید اقدام به انتشار پوستر های مفهومی کرده است، لذا با بررسی این پوستر به نظر می رسد به روز رسانی صفحه نخست سایت کارمانیا بعد از مدت ها، نشان دهنده خبرهای جدیدی است. اگر نکاتی مانند «ساده تر نفس کشیدن»، نماد توربین های بادی و محیط سرسبز را در کنار این شرکت خودروساز خصوصی قرار دهیم به نظر می رسد انتظار معرفی محصول الکتریکی یا پاک از سوی این شرکت در آینده نزدیک چندان دور از ذهن نباشد.

کارمانیا پیشتر در زمره معدود شرکت های خودرویی بود که طرح عرضه اولین خودرو الکتریکی به بازار ایران را تا مرحله نهایی پیش برد اما تحریم ها و مشکلات اقتصادی مانع از ادامه این پروژه شد لذا برداشتن نخستین قدم ها در این مسیر از سوی این خودروساز می تواند محتمل ترین سناریو در ارتباط با انتشار این پوستر باشد.

 

عصر خودرو

 

 

منبع خبر: