جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

سونی از اولین خودرو خود رونمایی کرد

سونی خودرو VEIONION-S را علاوه بر قابلیت استفاده راحت تر با ایمنی کامل‌تری تولید کرده است.  

سونی در تلاش است تا مکانیسم اتومبیل‌ها را بطور کامل درک کند. نه تنها نحوه ساخت آن‌ها و چالش‌هایی که آن‌ها ارائه می‌دهند ، بلکه تلاش دارد ارتباط آن‌ها با جامعه را نیز درک کند. در راستای این هدف، سونی خودرویی را توسعه داده که هم قابل استفاده باشد و هم به ایمنی سرنشین توجه کامل می‌کند.

این خودرو نمایانگر تلفیقی از فناوری و خلاقیت سونی و نگاهی اجمالی به آینده حرکت است که شامل تکامل ایمنی، راحتی، سرگرمی و سازگاری میشود. نمونه اولیه VISION-S - که با سوار شدن در آن احساس امنیت بسیار زیادی می‌کنید. علاوه بر آن که نشستن در آن هیجان را برمی انگیزد. بلکه بودن با آن یک رابطه بی نظیر را برقرار می‌کند. این اتومبیل است که تحرک را به یک تجربه غنی سازی تبدیل می‌کند.

سونی در سال 2014 علاقه عمومی به سنسور‌های مربوط به وسایل نقلیه خودمختار را به خود اختصاص داد که Vision-S دارای 33 عدد از آن‌ها است.

تاریخچه مفهومی تعجب برانگیز خودروی برقی سونی، Vision-S، با توجه به سه بیانیه مطبوعاتی که این شرکت در مورد این خودرو منتشر کرده است:اینگونه پیش می رود.

7 ژانویه 2020: "Vision-S" در CES 2020 در لاس وگاس رونمایی شد و پس از آن در ژوئیه سال 2020 برای توسعه به توکیو رسید. این آمار نشان می دهد که چگونه این غول الکترونیکی در حال ورود احتمالی به فضای خودرو است.

آنچه را که ما در مورد Vision-S می‌دانیم، این است که سونی در حال انجام این پروژه با شرکای خود از جمله مگنا استایر است و هیچ چیز رسمی در مورد تولید آن نگفته است. سونی اظهار داشته که امسال آماده آزمایش EV است، اما جزئیات دیگری جز اینکه نمونه اولیه خودرو صرفاً "در نظر گرفته شده برای نشان دادن مفاهیم آینده ما در زمینه تحرک" است.وجود ندارد.

Vision-S سوار بر یک سکوی تمام الکتریکی است که می‌تواند برای بدنه‌های مختلف وسیله نقلیه از جمله کوپه، سدان و SUV استفاده شود. در حالی که هیچگاه از جزئیات باتری آن ذکر نشده است، سونی گفته است که EV 5180-lb از یک سیستم دو موتوره استفاده می‌کند که می‌تواند آن را از صفر به 60 مایل در ساعت در 4.8 ثانیه و حداکثر سرعت 149 مایل در ساعت منتقل کند. سونی همچنین گفته است که ویژن S دارای 33 سنسور از جمله رادار، لیدر و دوربین است.

برای چندین دهه، اتصال سونی به صنعت خودرو تقریباً محدود به سیستم‌های استریو اتومبیل بود. در سال 2014، این شرکت اعلام کرد که سنسور‌های تصویری "که از چشم انسان فراتر می‌رود" برای وسایل نقلیه خودمختار ساخته می‌شود. اما در مورد ساختن وسیله نقلیه خودمختار خود چیزی نگفت.

 
  • سونی از اولین خودرو خود رونمایی کرد
  • سونی از اولین خودرو خود رونمایی کرد
  • سونی از اولین خودرو خود رونمایی کرد
  • سونی از اولین خودرو خود رونمایی کرد
  • سونی از اولین خودرو خود رونمایی کرد
  • سونی از اولین خودرو خود رونمایی کرد

 

منبع خبر: